• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

div modules te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
te koop

MKS30 incl pg200 en M 64-c cardridge 500€
de module versie van de JX3p maar iets uitgebreider midi aansturing is beter en uitgebreider zitten de standaard de bekende juno en jupiter filters.zitten 32 geheugenplaatsen in en nog een extra cardridge om nog meer banken in op te slaan.met de pg 200 kan je de boel nog eens realtime editten
dit is een module die je niet vaak tegen komt zo compleet


novation drumstation de gele versie (1) met software versie 2 erin 275€
een tr 808 en 909 kloon in 19"rack
de beste kloon die er is met 6 outpus en een din sync output om evt een tr aan te sturen
zit software versie 2
deze module heeft geen last van het bekende voedings probleem van novation dat heb ik zelf verholpen intern door de boel beter te solderen waardoor hij super stabiel is

yamaha TX81z fm module 150€
leuke FM module waar je zeer goede geluiden vooral in combbinate met een editor bv sounddiver
bekend om zijn basjes maar als je je er goed in verdiept kan je er veel meer uithalen dan een paar basjes

alesis quadraverb + 125€
leuke effectprocessor met veel edit mogenlijkheden

alesis midiverb 3 100€
lekker simpel effect processortje

zoom 1202 bied maar wat
ja ook simpel bakkie

zijn er meer vragen over deze spullen kan je het altijd hieronder posten of bel ff 06 22149804 of mail w.boogaard@chello.nl

wat zoek ik

jp8080, boss se50 en een boss se 70 (defect of mankement geen probleem)

aub ik zoek niets anders dus andere ruil voorstellen zijn niet mogenlijk en de voorkeur gaat naar geld
 
de staat van alle appateren is ok alleen bij de tx81x zie je bij de rack gaatjes dat de verf er van af is maar als je hem in een rack plaatst zie je daar niets van
de reden van de verkoop is dat ik deze apparaten nooit of zelden gebruik
alle spullen kunnen voor aankoop bij mij getest worden met koffie erbij

verzenden is ook mogenlijk bij vooruit betaling wel op eigen risico en verzendkosten voor de koper

geen discussie over de prijzen in deze draad ben je het er niet mee eens of heb je een goed bod kan je me altijd ff mailen
 
Drumstation ruilen voor 'n Spectral Audio Neptune? (helemaal als nieuw, doos, bon, handleiding etc...)
 
sorry ik wil totaal niet ruilen ik heb al wat anders op het oog waar ik meer aan heb maar er moet wel wat verkocht worden
=(
 
ik heb div mails gehad van mensen wat er nou gesoldeerd is aan de drumstation

hier komt het

de drumstation potmeters zijn niet helemaal gesoldeerd de aarde zit eigenlijk los verbonden met de printplaat wat na lange duur storing kan veroorzaken bv hij begint zich zelf te resetten of als je aan de ene potmeter draaid dan reageerd de ander etc etc etc
novation heeft dit probleem afgescheept dat het aan de voeding ligt maar ik ben het daar totaal niet mee eens
ik heb zelf dus alle aarde punten gesoldeerd waardoor de potmeters veel steviger zitten, geen last van overspringen naar andere instrumenten en het reset probleem komt ook niet meer voor
en dat nog op de orginele voeding

evt koper kan ik laten zien wat ik intern heb gedaan
vergeleken met de orginele novation fabrieks soldeer werk kunnen ze best nog wel wat van mij leren en vooral leren dat ze niet zuinig moeten zijn met soldeer

ps willen mensen hier meer over weten open een nieuwe draad of gebruik de zoek funktie
 
niemand die iets nog hebt gekocht alleen de quadraverb staat ff achter voor iemand

mensen de boel staat nog te koop niemand een goed voorstel anders:confused:
 
Origineel geplaatst door matrixxx
niemand die iets nog hebt gekocht alleen de quadraverb staat ff achter voor iemand

mensen de boel staat nog te koop niemand een goed voorstel anders:confused:

Het lijstje is een beetje onoverzichtelijk geworden; is alles nog te koop of ...? Kun je de lijst nog eens copy/pasten?
 
te koop

MKS30 incl pg200 en M 64-c cardridge 500€
de module versie van de JX3p maar iets uitgebreider midi aansturing is beter en uitgebreider zitten de standaard de bekende juno en jupiter filters.zitten 32 geheugenplaatsen in en nog een extra cardridge om nog meer banken in op te slaan.met de pg 200 kan je de boel nog eens realtime editten
dit is een module die je niet vaak tegen komt zo compleet


novation drumstation de gele versie (1) met software versie 2 erin 275€
een tr 808 en 909 kloon in 19"rack
de beste kloon die er is met 6 outpus en een din sync output om evt een tr aan te sturen
zit software versie 2
deze module heeft geen last van het bekende voedings probleem van novation dat heb ik zelf verholpen intern door de boel beter te solderen waardoor hij super stabiel is

yamaha TX81z fm module 150€
leuke FM module waar je zeer goede geluiden vooral in combbinate met een editor bv sounddiver
bekend om zijn basjes maar als je je er goed in verdiept kan je er veel meer uithalen dan een paar basjes

alesis quadraverb + 125€
leuke effectprocessor met veel edit mogenlijkheden

alesis midiverb 3 100€
lekker simpel effect processortje

zoom 1202 bied maar wat
ja ook simpel bakkie

zijn er meer vragen over deze spullen kan je het altijd hieronder posten of bel ff 06 22149804 of mail w.boogaard@chello.nl
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top