Open Electribe Editor

Arielext

Nieuwkomer
Lid sinds
25 mei 2015
Berichten
3
Hallo :)

Ik heb een tijd terug een electribe SX gekocht. Nu heb ik alle mogelijkheden kwa het apparaat wel uitgezocht en wil graag wat meer uit het ding halen. Ik heb gezien dat je met de Open Electribe Editor veel aan je presets kan doen en dat zou ik graag willen. Nu is er echter 1 probleem. Ik krijg het programma niet aan de praat.

De eerste keer dat ik het programma opende kreeg ik een melding dat mijn java niet goed was. Deze heb ik geupdate via de java website. Als ik nu weer probeer het programma te openen krijg denkt mijn laptop even na en daarna gebeurt er niks meer.

ik draai op mijn laptop nu windows 10. Veel van de info die ik kan vinden gaat alleen over Ubuntu, is het mogelijk het lopend te krijgen? Ik heb de download hier vandaan:
http://skratchdot.com/projects/open-electribe-editor/

Ik heb al naar het originele programma (electribe wave organizer) gekeken. Hiermee kan ik wel de samples snel toevoegen, alleen kan je geen dingen vooraf instellen zoals welke effecten er standaard ingesteld staan etc. etc.

Heeft iemand antwoord op mijn vraag? :?
 
Ik snap de vraag niet helemaal.

Op de download-pagina zie ik windows-versies staan, maar of deze compatible zijn met win10 is natuurlijk maar de vraag (de laatste versie is van 2013):
https://code.google.com/p/open-electribe-editor/downloads/list

Heb je je computer na de java-upgrade al opnieuw opgestart? (dit schijnt bij windows meestal al je problemen op te lossen, zeggen ze)

Verder raad ik je aan om je te wenden tot de supportgroep van deze software zelf. Daar weten ze vast een stuk beter hoe het werkt en wat er mis kan gaan.
 
Met hulp van een vriend het programma aan de praat gekregen :okdan:

Nu heb ik de vraag of het mogelijk is om losse parts te bewerken. Als ik in een pattern zit kan ik van alles bewerken van de pattern (effecten enzo) maar ik wil ook graag van de losse parts de pan, filtersoort, etc. kunnen instellen. Is dat mogelijk? :D
 
Back
Top