• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon Vortex

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.464
Locatie
Amsterdam
Aangeboden namens een pandgenoot die zijn laatste studiospullen wil opruimen:

MAM- AFB-8 Filterbank, inclusief de originele adapter. € 100.

en een

Lexicon Vortex, een Audio Morphing Effects Processor, zonder adapter/ pedaal. € 150.

(http://www.soundonsound.com/sos/1994_articles/jun94/lexiconvortex.html)

Dit zijn ophaalprijzen (Amsterdam). Spullen kunnen ter plaatse gecheckt worden op goede werking. (Ik heb zelf ook een Vortex mét adapter in gebruik, dus ook de aangeboden Vortex kan daarmee gehoord worden.)

Foto's komen van internet. De eigen foto's volgen nog.

*

Er komen ook nog twee JoeMeek compressors aan, uit het tijdperk van Ted Fletcher, dus niet het huidige budget spul. Typenummers ken ik nog niet. Ik ben zelf in dit soort gear helemaal niet thuis, maar heb begrepen dat het om mono en een tweekanaals exemplaar gaat.
 

Attachments

  • MAM AFB-8.jpg
    MAM AFB-8.jpg
    13,5 KB · Bekeken: 52
  • Lexicon Vortex - Voor - 2:2.jpg
    Lexicon Vortex - Voor - 2:2.jpg
    30,5 KB · Bekeken: 45
  • Lexicon Vortex - Voor - 1:2.jpg
    Lexicon Vortex - Voor - 1:2.jpg
    41,5 KB · Bekeken: 44
  • Lexicon Vortex - Achter.jpg
    Lexicon Vortex - Achter.jpg
    27,4 KB · Bekeken: 44
Last edited by a moderator:
MAM AFB-8 on hold tot morgenavond.
 
De MAM Filterbak is verkocht.

*

Nog te koop:

Lexicon Vortex, een Audio Morphing Effects Processor, zonder adapter/ pedaal. € 150.

(http://www.soundonsound.com/sos/1994...convortex.html)

(Liefst ophalen, maar op de aantekende post binnen NL kan ook. Portokosten zijn € 8.60)

*
 
V o r t e x !
 
Ja, Vortex !
 
Uppertje voor de Vortex
 
Deze is :verkoght:.

Thread kan op :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top