Chat functie?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Blijf alsjeblieft weg, het laatste wat we op de chat nodig hebben is over-kritische, wantrouwige, verontwaardigde, uit hun krachten gegroeide daar-heb-ik-toch-zeker-recht-op internetpubers met een mening en principes.

Dwz naast champ en fjoesz dan, want daar komen we toch niet meer vanaf.

Verder is het gewoon een oase van mafkezen die discussieren over acidfever's laatste wel/niet/wel/niet/misschien wel/misschien toch niet/ja/nee (ver)koop, het gezweefteef van fjoesz, de al dan niet aanwezige baggage bij Blom en vleesconsumptie van ondergetekende. En de stevia verslaving van Debob natuurlijk.
 

Kun je hier even over uitweiden? Wat is precies het probleem?

Dat stuk tekst is weggehaald omdat het quoten van de chat niet de bedoeling is. Dit gebeurt wel eens bij een enkele grappige quote uit de chat maar niet voor een compleet gesprek. De chat is de chat, het forum is het forum.

Jij vind het denk ik ook niet leuk als ik je prive berichten ga posten op het forum (buiten dat dit ten strengste verboden is)........
 
Dat heeft overigens niks te maken met wie er in de chat zitten of wat de regels zijn, maar ik ben gewoon geen chattert.. zeker niet als het om synths gaat.
 
Geen slow chat hier please. daarvoor verwijs ik naar de chat. hehe
 
Een paar keer geprobeerd. Liep een idioot rond zonder veel manieren
Zonder gelegenheid dat zo iemand daarop wordt aangesproken ( zoals hier wel plaatsvind geregeld) werd het daar al gauw een respectloos soepje van ons kent ons
Wel handig voor connecties als je hogerop wilt of zoiets
Laat je niet ontmoedigen :-)

Hier is het leuker en fatsoenlijker naar mijn mening
 
gaan nou serieus allemaal lui die niet in de chat komen de chat bespreken? :D
is t KOMKOMMERTIET OF NIE HEE

"Wel handig voor connecties als je hogerop wilt of zoiets"
komophee, sjongejonge hehe

PS: Von Naphoven is n lillike worstelikker
 
Vandaar dat de chatknop bovenaan staat.

Dat heeft lang geduurd voor ik die door had..! 8o)
 
Het is wel waar dat de chat een goede plek is voor mensen met moderator aspiraties, ik ben al zeker 10 keer gevraagd maar heb telkens nee gezegd omdat ik liever loop te rellen dan constructief naar oplossingen zoek. Alhoewel Fjoesz inmiddels heeft laten zien dat het laatste eigenlijk niet eens nodig is en het eerste wordt aangemoedigd.

PS: Von Naphoven is n lillike worstelikker
Net als je moeder, die lag net nog als een jong hondje aan mijn worst te likken
 
Maar het forum raakt een beetje vervuild nu met chatters merk ik.

Kan hier een slot op? :dubbel:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top