Geinig.. een fanmix..

dreammer

Ouwe rot
Lid sinds
12 augustus 2007
Berichten
699
Locatie
almere
1 van mijn fans (ja ik heb er een vijftal) kwam er achter, dat 1 van mijn gekke-geluidjes-experimenten heel erg synchroon liep met een beatles nummer.. revolution 9 om precies te zijn..

opeens kreeg ik er een mp3tje van in mijn mailbox.. vond het allemaal zo grappig.. dat ik m maar deel met iedereen.. tis me nog nooit gebeurt.. een mashup tussen mijn gedoe en de beatles.. hoera

https://soundcloud.com/the_dreammer/the-dreammer-vs-the-beatles
 
Doe dan wel ff de link erbij8o
 
nou, ik heb hem volledig uitgeluisterd, maar eerlijk gezegd is het niet mijn ding. Ik word bloednerveus van die geluiden.. niet echt leuk om naar te luisteren dus.. mijn persoonlijke opinie, sorry.
 
Geeft niet gloomer :) van mij mag je eerlijk zijn.. heb bij jouw nooit het idee dat je iets zegt om te stoken of te plagen :)
eerlijk zijn mag.. :) de hoofdreden voor mij om het te delen was dan ook "hey wat leuk een liefhebber ging ermee spelen"

Anders had ik ook wel het origineel (zowel deel 1 als 2) hier geplempt :) wat trouwens om te maken echt superleuk was. om naar te luisteren moet je wel echt enorm liefhebber zijn van het genre :)

tip voor lui die iets anders willen doen.. met een microfoon.. een delay met max feedback (zodat het een looper word) en een distortion + gitaarversterker .. een bezem erbij en rare riedeltjes neurien.. is harstikke geinig op een regenachtige dag.
 
Back
Top