Restrained - What i Want #TiH / Russian Roulette (With Nevaro) [Hardcore] FREE!

Restrained

Hardcore Producer..
Lid sinds
15 januari 2009
Berichten
213
Bij deze wil ik mijn 2 gratis tracks graag met jullie delen.

Restrained - What i Want #TiH is een nieuwe track die ik gemaakt heb voor het This is Hardcore Album, die een paar weken geleden uitgekomen is.

Nevaro & Restrained - Russian Roulette is een track geproduceerd met Nevaro, een track met een zomers gevoel :D (Full free download op Soundcloud)

Kasparov - Infected By Madness (Restrained Remix)
Met deze track heb ik de remix contest gewonnen die Neophyte Records organiseerde :)

https://soundcloud.com/officialtih/whatiwant
https://soundcloud.com/djrestrained/nevaro-restrained-russian-roulette-original-mix
https://soundcloud.com/neophyterecords/ibmremix-restrained

Ik ben benieuwd hoe mijn tracks ontvangen worden, en sta open voor iedere vorm van feedback, dus meningen zijn welkom!


All 3 tracks Mastered By: Jeroen Streunding
 
Wow dikke tracks! :halleluja

Mooie afmix ook. Klinkt misschien raar maar je hoort dat je de muziek echt goed begrijpt. En kneiter goeie kicks helpen ook!

What I want, super mooie plaat. zit daar nou een crowd cheer sample achter die synth? Of is dat alleen de verb die het doet lijken alsof het een publiek staat te joelen. Werkt iig super! Inderdaad echt een zomer plaat.

Persoonlijk vind ik de eerste melodie in Russian roulette iets minder, maar snap dat het wel echt goed werkt zo'n antagonising soundje. Dat maakt hem super herkenbaar! Zeker als hij na de 2e climax terugkomt, ben je hooked ;) De tweede climax waar die vocal onder de kick doorloopt is echt een kadootje!

Die Infected by madness remix heb ik inderdaad voorbij zien komen. Veel deelnemers maar absoluut verdiend die prijs. Dikke plaat geworden en ook mooi gevarieerd.

Wat zit er toch een heerlijke drive in hardcore ;) in ieder geval, als je het goed doet.

complimenten!
 
ooow, dik hoor.:okdan:8):dj:
 
Supervadsig, niet echt mijn stroming, maar toch :okdan: hoor ik nou een jx1?

Ik vind ze alledrie superknap gemaakt, track 2 is echt niet mijn ding, track 3 vind ik echt heel cool. ( tot zover mijn inhoudelijk commentaar )
 
Cool, thanks voor de reacties!

@Phye
Met muziek maken is het belangrijkste dat je er plezier in hebt, en dat heb ik maximaal met hardcore produceren, tof dat je deze feedback geeft!
Bij ''What I Want' heb ik geen crowd cheer sample gebruikt hoor, is een afstelling met een Sidechained reverb als Send kanaal in cubase, Big Hall reverb :)
Zonder deze manier van reverb mis je echt die vulling, ben met dit soort dingen heel lang bezig geweest de afgelopen tijd om dit onder de knie te krijgen.

Sinds ik mee deed aan de Kasparov remix contest merkte ik eigenlijk hoe belangrijk afmix is, heb ook naast het creatieve proces een paar dagen na het produceren volledige focus gelegd op een afmix sessie van 2 dagen, met veel korte pauze's.

De kasparov track heb ik nog geproduceerd & afgemixt op mijn Dynaudio's, maar sinds ik Genelec 8040A's heb, hoor je net even die extra dingen die je soms naar mijn gevoel miste op de Dynaudio's, al is dit natuurlijk ook per gehoor anders.

@Eraser127 Thanks man!

@Spdk
Thanks!
Nee is geen JX1, over welke sound heb je het precies?
Heb erg veel sounds uit de Virus TI gehaald, dat is mij enige hardware synth momenteel.
 
Back
Top