• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Native Instruments Maschine 2 upgrade software + Komplete Selection + E-voucher 25 eu

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LFLC

Stamgast
Lid sinds
1 november 2009
Berichten
122
Native Instruments Maschine 2 upgrade software + Komplete Selection + E-voucher 25 eu

Originele Maschine 2 upgrade software (ondertussen versie 2.2.4). Mag weg, omdat ik geen Maschine meer heb. Kost nieuw 99 euro. Komt ook helemaal kompleet, dus met:

- Maschine 2 upgrade software.
- Maschine 2 factory library (meer dan 8GB aan geluiden).
- Komplete Selection, bestaande uit de softsynth Massive, Reaktor Prism synth & fx, Solid Bus Comp (compressor) en Scarbee MK1 piano voor Kontakt.
- e-voucher van 25 euro, vrij te besteden aan Native Instruments software/hardware.

Wanneer de deal rond is, meld ik de serials af bij Native Instruments. Vervolgens kan jij de software aanmelden, downloaden, installeren en upgraden.

Let op: voor deze versie dien je over versie 1 te beschikken van de Maschine Software. Tegen een meerprijs kan ik je ook daaraan helpen, want ook daarvan heb ik nog een geldige serial over.

75 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top