• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Hardware studio verkoop. Roland, Yamaha, Waldorf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mattijs

Stamgast
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
111
Locatie
Utrecht
Ik ga over naar een veel kleinere studio, dus er mag veel de deur uit. Alles is in goede staat tenzij anders vermeld, heeft in een rookvrije studio gestaan, en is te beluisteren in Amsterdam.

Foto's op verzoek.

Roland Juno 106
Incl. stofhoes.
€650

Roland Alpha Juno 2
€300

Yamaha DX7
Incl. memory card & flightcase
€225

Waldorf Pulse MK1
€200

Boss DR-660
Midi aansluiting is niet helemaal goed. Voor de studio geen probleem, maar voor live is tapen noodzakelijk.
€100

Korg SDD-1000 delay
€120

Dynacord Echocord Mini
Volledig gereviseerd, schoongemaakt en heeft jack in- en outputs. Losse outputs voor zowel de pre-amp als de delay.
€250

Mutable Instruments Midipal
€100

Midi Solutions Merger
€45

Roland A-880 midi patchbay
€100

Thon 19" Rack 12U
Is mee gegigged en ziet duidelijk gebruikt uit. Werkt verder nog prima.
€35
 
Krijg wat vragen over de 106, hij is 3,5 jaar geleden geserviced waarbij alle voicechips vervangen zijn.

Komt verder nog bij:

Neutrik NYS SPP-L1 patchbay
€20

Stairville LED 19" Rack Lamp 12V
€30
 
Nog wat meer gear erbij. Verder zoek ik nog wat dingen, zie onderaan deze post. Nog over + nieuw:

Roland SRE-555 tape echo
De rack versie van de RE-501. Ik mis de rack sliders, dus niet zomaar in een rack te monteren. US model 110V, komt inclusief converter.
€700

Kiwitechnics Patch Editor
Midi controller voor o.a. de Alpha Juno, MKS-70, MKS-80, Waldorf Pulse, Waldorf Microwave, JX-8P. Als nieuw.
€450

Roland TR-707 + M64c cartridge
Mist 1 slider cap, optisch redelijk. Technisch net helemaal nagekeken en in goede staat.
€375

Roland Alpha Juno 2
Aftertouch werkt niet meer, verder optisch en technisch goed.
€300

Sennheiser MD-421-N
Best klinkende versie van de 421. Is in zeer goede staat. Komt met kabel van Tuchel naar XLR en case.
€200

Waldorf Pulse MK1
€200

Alesis Quadraverb
€150

Akai S-900
€150

Boss DR-660
Midi aansluiting is niet helemaal goed. Voor de studio geen probleem, maar voor live is tapen noodzakelijk.
€100

Korg SDD-1000 delay
€120

Dynacord Echocord Mini
Volledig gereviseerd, schoongemaakt en heeft jack in- en outputs. Losse outputs voor zowel de pre-amp als de delay.
€250

Mutable Instruments Midipal
€100

Midi Solutions Merger
€45

Thon 19" Rack 12U
Is mee gegigged en ziet duidelijk gebruikt uit. Werkt verder nog prima.
€35


Ruilen mag ook, ik zoek nog:
- Moog Minitaur
- Alesis HR16B (niet gecircuitbend)
- EHX Cathedral
- EHX Memory Boy


Mods, mag de titel naar:
Hardware studio verkoop. Roland SRE-555, Kiwi Patch Editor, Alpha Juno etc.
 
Akai S-900 = verkocht.

M64-c kaartje is gereserveerd. Tr-707 nu zonder cartridge voor €310.
 
Waldorf Pulse = verkocht


Mods, mag de titel naar:
Roland SRE-555, Kiwi Patch Editor, Alpha Juno, diversen
 
Deze mag op slot, het wordt een beetje onoverzichtelijk zo. Ik maak even een nieuw topic aan.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top