• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim OB12 en Huton SNT-35/ SNT-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ruuud

Stamgast
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
243
Oberheim OB-12.
In prachtige staat, alleen in studio gebruikt. Alles werkt 100%. voorzien van laatste OS en updates, met originele manual en zelfs de originele doos.
display is vervangen door Artefacts voor een beter exemplaar dat er hetzelfde uitziet, maar niet de problemen zal kerijgen die de oude Oberheim displays allemaal hebben.
ik ruim 'm op omdat ik geen ruimte meer heb voor dit bakbeest.. anders zou ik 'm echt houden want het is een waanzinnige synth.
ze worden zeldzamer en de prijzen stijgen.. 750 euro. Een bod of ruilvoorstel kun je altijd proberen.


Huton SNT-36 met SNT-2

waarschijnlijk heb je er nooit van gehoord. De SNT-36 is een educatieve synthesizer uit de jaren 80 uit (toen nog) tjecho-slowakije. Het idee is als volgt: je hebt een schoolbord-interface met lijntjes, waarop je notenschrift tekent. door het aanraken van de noten, kun je horen hoe ze klinken.
Volledige touch-interface met synthesizer. die is redelijk basaal, volume, filter en 1 variatie op de sound, en dat is het wel. wel verschillende stemmingen mogelijk. de SNT-2 is het tweede keyboard dat er op de foto onderaan zit.

wat moet je ermee? met 2 haken hang je 'm op. je kunt er zelf notenschrift op aanleren, of het is een fantastische conversation piece in je studio. hij is voor hier echt te groot, ik heb er geen ruimte meer voor. omdat een richtprijs verplicht is zeg ik 250 euro, maar ook hier geldt: een goed bod of ruilvoorstel is altijd welkom.

hier is de enige link die ik online kon vinden over de Huton: de fabrikant
http://www.huton.cz/uvod.html
 

Attachments

  • ob12-1.jpg
    ob12-1.jpg
    68,4 KB · Bekeken: 98
  • ob12-2.jpg
    ob12-2.jpg
    69,5 KB · Bekeken: 75
  • ob12-3.jpg
    ob12-3.jpg
    87,5 KB · Bekeken: 78
  • snt-1.jpg
    snt-1.jpg
    53 KB · Bekeken: 77
  • snt-2.jpg
    snt-2.jpg
    66,2 KB · Bekeken: 76
De ob12 is verkocht aan, zoals dat dan zo mooi heet, een vriendelijk forumlid! ;-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top