• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ikea Broder stelling (groot)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
IVM verbouwing ruimte moet ik jammer genoeg afstand doen van mijn Ikea Broder rack.

Het gaat om 4 aluminium stellingen breed (ongeveer 5 meter) met L poten die je tegen een wand kan plaatsen. ik heb er 18 aluminium gaas leggers bij van 119 x 36.5 cm, en 1 van119 x 60. Alle horizontale dragers zijn ook aanwezig even als de bouten en schroeven.

Ik heb deze stelling nieuw gekocht en was dik boven de 500€*kwijt, gezien deze gewilde stelling niet meer nieuw te koop is en die van mij er zo netjes uitziet is mijn vraagprijs 450€.

Graag ophalen en een grote auto (station of bus) meenemen. (15 min afstand van Amsterdam)

Ik zorg er voor dat de stelling gedemonteerd klaar staat zodat je hem zo kan inladen.

Foto's kunnen bij serieus geïnteresseerde via mail verstuurd worden gezien er nu nog privé spullen op staan die ik niet in het openbaar wil delen. In de bijlage heb ik wel een foto van het internet geplukt van precies zo een zelfde stelling alleen is die van mij 2 x zo breed.


Hier een inspirerende draad https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=110647
 

Attachments

  • ikea-broder-shelving.jpg
    ikea-broder-shelving.jpg
    18,8 KB · Bekeken: 324
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top