• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Roland Juno-60 / juno60 en MD-8 / MD8 Midi-2-DCB converter

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

FRE2K

tb or not tb
Lid sinds
24 april 2004
Berichten
76
Wegens ruimtegebrek en andere aankoop moet ik helaas afstand doen van mijn Roland Juno-60 synthesizer.

De Juno heeft wat minimale lak schade en wat lichte beschadiging aan de houten zijkanten, niks spectaculairs voor een poly synth uit 1982(?). Het knopje van patch-bank #5 maakt geen contact, dit lijkt me geen probleem om te fixen voor een handige Harrie of gemiddelde techneut (wat ik beide niet ben :-) Zelf heb ik er nooit last van gehad en alle andere banken werken prima.
Verder werkt de Juno60 zoals hoort, en klinkt vet zoals een Juno60 hoort te klinken.

Tevens verkoop ik een originele Roland MD-8 Midi-2-DCB converter speciaal gemaakt voor de Juno-60 en Jupiter-8.

De Juno-60 kost 1100euro

en de MD-8 150euro

Beide zijn te bezichtigen en af te halen in Zaltbommel (15km ten noorden van Den-Bosch).
 

Attachments

  • juno60-top1.jpg
    juno60-top1.jpg
    61,6 KB · Bekeken: 127
  • juno60-top2.jpg
    juno60-top2.jpg
    39,2 KB · Bekeken: 103
  • juno60-back1.jpg
    juno60-back1.jpg
    47,8 KB · Bekeken: 97
  • md8-front1.jpg
    md8-front1.jpg
    38,1 KB · Bekeken: 100
  • md8-back1.jpg
    md8-back1.jpg
    37,1 KB · Bekeken: 100
vergeten te vermelden maar de package-deal is 1200 voor MD8 en Juno60 samen

:)
 
voorkeur gaat uit naar het duo samen verkopen, MD8 pas los als de J60 alleen een ander baasje vind :)

stuk-prijzen ongewijzigd, nieuwe package-deal prijs: 1150 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top