Professionele looper gezocht

liquidthrust

Onverbloemd
Lid sinds
13 februari 2010
Berichten
3.652
Locatie
Antwerpen
Heren,

Ik zoek iets in de trend van een Line 6 DL 4 looper. Zo'n pedaal waarmee je stukken kan opnemen waar je naderhand over kan spelen zodat je een track kan opbouwen van voor tot achter. De DL4 is qua geluidskwaliteit niet om over naar huis te schrijven. Is er iets gelijkaardigs op de markt die meer is gericht naar de opnamestudio i.p.v. casual jamsessies? Ik gebruik geen pc en ik zit met pre midi synths, dus software valt uit de boot.

:peukie:
 
505 van boss of roland, staat hier ergens te koop. Prijs nieuw is ook gezakt...
 
505 van boss of roland, staat hier ergens te koop. Prijs nieuw is ook gezakt...

Goh dat is ook eerder gewoon voor demo's mee te maken he, thnx voor de tip wel! :geslaagd: Ik wil er echt opnames mee doen.

Had Lexicon vroeg zoiets niet? Een Lexicon Jamman?
http://www.loopers-delight.com/tools/jamman/jamman.html

Cheers,
Exo. :mega:

Ik heb nog nooit gehoord van dat ding, maar hij lijkt mij wel heel interessant. Ik ga er eens dieper op in! :koffie:
Ik neem wel aan dat ie 16 bit is? Hmm
 
Pigtronix Infinity looper. Ik gebruik hem al een tijdje naar alle tevredenheid. Looper synct prima met midiclock en verder is het wel fijn dat men tracht de firmware continu te verbeteren/optimaliseren.
 
Pigtronix Infinity looper. Ik gebruik hem al een tijdje naar alle tevredenheid. Looper synct prima met midiclock en verder is het wel fijn dat men tracht de firmware continu te verbeteren/optimaliseren.

I think we have a winner! 8)
 
Back
Top