Track check.. solo met de sax doen of toch de synth?

Grappig, ben het met zowel Wootson als Mars eens. De synth past beter in de stijl van de track. Sax zou echt mijn tweede keuze zijn. Maar als je hem gebruikt, laat hem dan baden in de reverb. En misschien kan er meer hoog in?
 
Hey Dr. Thanx nog :mega:

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit. De solo met de synth is gewoon ontzettend lekker laidback..
Bij het bedenken van een solo met een synthgeluid kom je waarschijnlijk ook heel ergens anders uit dan wanneer je het met een sax zelf gedaan zou hebben..

Het is ook qua ligging niet erg makkelijk om em te spelen zoals ie nu is. Daarnaast ben ik te gewend ben geraakt aan de solo zelf.
Heb mezelf opgelegd om em even een week of langer niet te te luisteren en dan eens iets andere op te proberen met de sax zelf.. da's sowieso altijd leuk en natuurlijk. :)

@ F5: Idd.. de sax komt er gewoon niet erg overtuigend uit... maar ga er aan werken :)
 
Lekkellekkel!

Persoonlijk kies ik de synth maar dat is omdat ik niet erg van sax houd.. (Zeer nuttig commentaar weer... :Z)

(Wel respect overigens de je de saxofoon zo goed beheerst, bij mij blijft het bij een zeer beperkt toetsenist non-talent)
 
Thanx 'n thanx..:D

De track zit nu ff in de diepvriezer.. De gemiddelde luisteraar heeft een lichte voorkeur voor de saxversie. Uiteindelijk is het zo dat de sax dan wel lekker moet klinken..
De synth klinkt nu wel lekker goofy en past goed in het arrangement maar ga er dus een iets andere solo van maken.. om zo de sax iets interessanter te laten klinken door er een meer saxdraai aan te geven ipv van een solo na te spelen die op een synth bedacht is. :)
 
Thanx Maurice.. ik ga er over een weekje of wat nog eens voor zitten met de sax en iets anders proberen, dan kijk ik gewoon hoe dat klinkt... en misschien stop ik er wel een paar licks in ergens op een andere plek in track :)
 
Back
Top