• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha DX5 ruilen voor iets leuks ESQ1/ESQ80/???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
dx51.jpg


Ik heb hier een Yamaha DX5 staan, megadikke uber FM vlaggeschip (zelfde als de legendarische Yamaha DX1 maar dan wat handzamer)

Deze wil ik graag ruilen voor iets anders aangezien ik al echt voorzien ben in de FM hoek

De DX5 is in goede staat, alleen wat "chipjes" van de houten zijkanten/omhulsel maar niets bijzonders, verder glimt en schijnt die als een vers gepoetste (uh gelikte) Jaguar

Het is een beetje moeilijk om een prijs voor de DX5 te bepalen, je ziet ze voor 1000 + maar onlangs zag ik er hier een voor 500 euro ook wat wel heel erg cheap is....laten we als richtprijs dan maar 750 euro houden...het is echt wel een unieke bak vind ik :koffie:

Ruilen voor:
Ensoniq ESQ1 + 250 euro
Ensoniq SQ80 + 100 euro

Iets anders mag ook...hit me en ik kijk wel

cash gewoon mag ook hoor 750 eurootjes dan
Dit ding wordt uiteraard niet verzonden, ivm gigantisch vlaggenschip zijnd
Op te halen in Den Haag/Scheveningen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top