Acidvoice 3The Beast"...

steffie268

Stamgast
Lid sinds
9 mei 2014
Berichten
222
Hoi,

Ik heb een vraag m.b.t. het "ElectroSpeak" effect dat op dit bakje zit...
Audiofragment op dee pagina:

http://www.acidvoice.com/the_beast_distortion_effect_pedal.htm

Helaas onbetaalbaar (voor mij althans) en qua distortion zijn er veel goedkopere opties die beter klinken, maar dat ElectroSpeak-gedoe vind ik wel heel leuk...
Wat ik zou willen weten:
-is er een algemene benaming voor dit type effect?
-kan dit effect nagebootst worden op een synth, bijv. Access Virus B?
-welke stompboxen of effect processors kunnen dit? (enkel hardware opties boeien mij, dus geen tips ivm plug-ins aub)

thx en grtz
 
Ik denk rechtstreeks via acidvoice...
Er is er net 1 op eBay gepasseerd (door acidvoice zelf erop geplaatst) voor een dikke...610 USD!!!
 
Laatst gewijzigd:
Inderdaad deze site kende ik al heel lang. Gaan enkel via auctions op ebay. Iig denk ik dat de maker van die doosjes er een zeer flinke duit mee verdiend.

Beter kijk je uit naar 1 van de Acid Screamers (TS-303). De 3de komt er aan. Er is een wachtlijst je moet gewoon mailen naar analog renaissance
 
Jazeker. Maar ergens moet je de grens trekken.. Ergens zal de beperkte oplage (20st) er ook wel veel mee te maken hebben. Zou wel eens leuk zijn moest iemand die hem heeft eens openvijzen hehe ;).
 
Ik heb maar gemailed, is toch wel een erg vet pedaal......nu wachten op een reactie.
 
Hij wou in t verleden niet verkopen zonder ebay. Dan hoef ik niet. Import, paypal. Pff
Hij wint dan de ebay fee. Maar hij wil niet. Ookal bood ik de hoogste prijs die hij kreeg op ebay.
Tja, dan lekker niet he. Koop ik wel iets anders.
 
Back
Top