• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moogerfooger Cluster Flux, BeyerDynamic DT990 pro en 4 patchblocks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

barn

Detroit nerd
Lid sinds
16 augustus 2002
Berichten
2.374
Locatie
Amsterdam
Moog Moogerfooger 108m Cluster Flux (mf108m / mf-108m)

De witte uitvoering, zgan... Hele vette bbd-based Flanger/Chorus... maar voor mij iets te clean. Zelfde delay (alleen dan korter, duh) als de 104m delay.
450,-


Moog MiniFooger Drive

Zgan! Heb er 2, dacht ze standaard als stereo paar achter mijn 909 te hangen. Maar daar is ie net te heftig voor vind ik. Wel heerlijk over een clap, snare of over een kick. Wil er daarom 1 het liefst ruilen tegen de MiniFooger Boost, dan kan ik wat afwisselen. Oh ja er zit ook een filter in! Ook wel handig.
110,-


IconDesign DSM-200

Analoge 2 kanaals drumsynth. 808-achtige kick met veel oemphf. Echt cool voor electro o.a.
100,-


af te halen in Amsterdam
foto's op aanvraag, de moogs zijn echt als nieuw en de icondesign is gebruikt, maar prima staat!
 
Last edited by a moderator:
icondesign gereserveerd.

Komt nog bij:

Patchblocks (rainbow set: 4 stuks dus)
Gekocht maar geen tijd om mee te spelen.
Coole programmeer je eigen synth/sequencer/fx of laat de community dat voor je doen.
Dus 4 kleine doosjes die je zelf kan configureren/programmeren. De community heeft al bijvoorbeeld dingen als wavetables gemaakt en veel meer.

Check het hier: http://www.patchblocks.com

Nog nieuw in doos: 125,-
 
bump!

Cluster Flux 400,- !!!!

En iemand contacte me voor de patchblocks, maar zijn mail kreeg ik teruggebounced! Dus of even pm'en, of je e-mailadres even veranderen.
 
mag de titel veranderd worden in: "Moogerfooger Cluster Flux en 4 patchblocks"
 
Komt bij BeyerDynamic DT-990 Pro (250 ohms)

De DT990 pro is nog geen jaar oud. (mooi 'ingeluisterd' dus) Gaat weg omdat ik geupgrade heb naar een Sennheiser.
100,-

mods titel graag naar: "Moogerfooger Cluster Flux, BeyerDynamic DT990 pro en 4 patchblocks"

sorry en dank :)
 
Ok, om het nog maar eens samen te vatten:

MoogerFooger Cluster Flux 108m: 400,-
BeyerDynamic DT-990 Pro: 100,-
Patchblocks (rainbow set: 4 stuks dus, nieuw in doos): 100,- (150 pond excl. shipping nieuw)

Ruil kan eventueel, maar ben kieskeurig :)
 
kick

ruilopties o.a. eventide space, strymon big sky, waldorf blofeld
 
Icondesign denk ik niet meer gereserveerd?

MoogerFooger Cluster Flux 108m: 375,-
BeyerDynamic DT-990 Pro: 90,-
Patchblocks (rainbow set: 4 stuks dus, nieuw in doos): 90,- (150 pond excl. shipping nieuw)
IconDesign dsm200: 90,-

ruilopties o.a. eventide space, strymon big sky, waldorf blofeld, moogerfooger 101 (filter) / 103 (phaser)

of verras me :)
 
patchblocks en byerdynamics dt990 pro verkocht!

Laatste kans voor de icondesign en de cluster flux.
Eenmaal andermaal?!
 
Wil net een filmpje maken voor een potentiele verkoper en daar tover ik toch een paar mooie geluiden uit de ClusterFlux... dus blijft voorlopig ff hier :)

Blijft alleen nog de IconDesign DSM-200 over. Vette analoge electro beats! Komt u maar. Voor de kenner...
85,- !!!!!

Ik haat kerst, maar toch een kerstsprijs! Kom; consumeer, consumeer!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top