Reaktor ensemble - Schlachzeuch-R5

JohnDoe10

Gedeactiveerd account
Lid sinds
31 augustus 2013
Berichten
426
Kan iemand me helpen met volgend enemble:

http://www.native-instruments.com/en/community/reaktor-user-library/entry/show/3793/?refresh=063r3ydyfk0ozuxr

Het werkt en klinkt heel goed maar het lukt me niet om de midi in of out te activeren.
De ontwikkelaar spreekt van een sequencer RG-99 die mee in het ensemble zit, ik kan de snapshots van de sequencer bedienen denk ik, maar hem niet zelf oproepen:
reaktor 5 version of my favourite drumsynth. new design, new equalizer, 3 output busses and some other changes. the sequencer is now placed in a seperate instrument. there are only four snapshots, feel free to create your own.

Hoe werkt dit? Is er een sequencer aan boord of kan ik op de 1 of andere manier midi in/out gebruiken ?
 
Ja hoor, bij de andere user-ensembles werkt alles.
Als ik de achterliggende modules en verbindingen bekijk zie ik ook duidelijk de RG-99 sequencer als module.
Op de foto in de link zie je de sequencer ook trouwens, helemaal onderaan...maar het lukt mij niet om hem te laten verschijnen in het ensemble.
 
De ontwerper heeft de sequencer blijkbaar onzichtbaar gemaakt.... als je in de structuur op het instrumentmacro rg-99 klikt en in de linkerkolom ga je naar d "view" tab, dan kun je hem daar aan zetten (visible on).
 
Het is gelukt :) Superhard bedankt JugJug !
Weet je toevallig ook hoe ik ze nu onder elkaar krijg ipv. naast elkaar, zodat ze beide helemaal in beeld zijn?

SchlagzeugReaktor_zpsc38bf0a9.png
 
Dank hiervoor!
Ik ben niet vies van een handleiding, integendeel zelfs.
Maar het was me niet duidelijk waar of hoe te zoeken omdat het om een user-ensemble ging en ik tot
hiervoor niet goed begreep in hoeverre ik dit kon veranderen.
Gebruikers zoals ik maken geen synths in Reaktor maar gebruiken alleen ensembles die reeds door iemand anders gemaakt zijn.

Schlagzeug_zpsc26c25d9.png
 
Back
Top