Wicked Plastic Man

Vuil genoeg dus ;) Dank je Liq
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2014-06-20 om 15.30.54.png
    Schermafbeelding 2014-06-20 om 15.30.54.png
    273,8 KB · Bekeken: 23
Heel lekker hoor! De opbouw mag wel wat geleidelijker. Nu is, bam, de main loop er, maar ik vind em heel tof. Zeker die oldskool/ rave geluidjes. Maar de loop swingt ook lekker. Over een week droppen op awakeningsfestival?
 
:) Awakenings :okdan:

Pffff dat is lang geleden :) zou mooi zijn om het daar te horen ja :D
Bam er in is soms nodig, was wel van mening dat dit weer eens iets anders is dan het standaard opbouw gebeuren. Doch....... ik moet je bekennen dat ik redelijk veel "oude" Schranz in de platencollectie heb (FORM, Construct Rhythm, Jerk, Stigmata enz enz) dat toch ook enigszins meteen ruig/vuig en hard er in knalt van af het begin :okdan: ....... ach, mooie tijd ;)
 
Heb hem nu een paar keer op repeat staan. En ik moet zeggen dat ik het het steeds beter vind klinken. Ik hou wel van die old-school housesound. Enige wat ik zou verbeteren zijn de stabs beter afstemmen/accentueren zodat ze boven de de bassline en kick uitkomen. Want ik heb nu het gevoel dat ze bijna verzuipen. Verder vind ik de vocals vrij mager en dun tov de rest van de geluiden. Maar voor de rest klinkt het gewoon heerlijk en swingt het lekker! :okdan:
 
Heb hem nu een paar keer op repeat staan. En ik moet zeggen dat ik het het steeds beter vind klinken. Ik hou wel van die old-school housesound. Enige wat ik zou verbeteren zijn de stabs beter afstemmen/accentueren zodat ze boven de de bassline en kick uitkomen. Want ik heb nu het gevoel dat ze bijna verzuipen. Verder vind ik de vocals vrij mager en dun tov de rest van de geluiden. Maar voor de rest klinkt het gewoon heerlijk en swingt het lekker! :okdan:

Top, ga deze gegevens meenemen in de eind afwerking, bedankt foor je feedback en voor het luisteren :okdan:
 
Back
Top