• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK : ROLAND MC-808

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

timothy

Stamgast
Lid sinds
25 december 2007
Berichten
117
Beste Leden,

Ik ben er nog niet 100 procent zeker van maar ik denk dat ik mijn ROLAND MC-808 van de hand ga doen.
Deze is in bijzondere goede staat ! rookvrij - stofvrij - krasloos , etc.
Ook is er nooit geknoeid geweest met de originele patronen en samples die erop staan.
Je zou kunnen stellen dat hij in een status is zoals deze uit de winkel zou komen.
het is puur uit geldnood dat ik deze misschien verkoop.
De sound die uit die bak komt vind ik gewoonweg vet !
En de hoeveelheid aan bruikbare samples is aanzienlijk de moeite.
Lange tijd heb ik met Ableton en een Motu 828 MKIII gewerkt maar uit die MC-808 komen beats uit waarvan de kwaliteit te prijzen is en meteen ook gemasterd.

Als iemand intresse heeft gelieve mij dan te berichten.
Uiteraard met originele adaptor en complete handleiding.

onder de 500 euro gaat hij niet weg :okdan: ( denk ik ) is bespreekbaar.

ruilen met oud goud is bespreekbaar.

Mvg

Timothy
 
ROLAND MC 808

ROLAND MC 808

Beste,

een mooie prijsverlaging vanwege 1 april en deze is niet als grap bedoeld.

450eu.

Mvg

Timothy
 
ROLAND MC808

ROLAND MC808

beste,

Gezien de prijzen dezer dagen en de crisis ben ik genoodzaakt mijn vraagprijs alsnog aan te passen 8o)

400 EU.

Mvg
 
MC808

MC808

300 en lager ga ik ECHT niet gaan voor deze zalig bakkie :halleluja
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top