Waldorf WAVE

Damn, net een PPG gekocht! Deze is van Oberheim!
 
Ik bedoel dat ik de Waldorf Wave had gekocht als die eerder voorbij was gekomen dan de PPG Wave. Al is de Waldorf wel iets duurder. Ik heb er nu geen plaats meer voor.
 
Wat een gave bak zeg.....die zie je niet zo vaak :halleluja Maar wie zegt dat je deze kan kopen voor 6.000,-? Geen idee eigenlijk wat een normale prijs hiervoor is.
 
Ik heb vrij recent (internationaal) Wave's voor aanzienlijk hogere prijzen verkocht zien worden..echter ik zou toch een slag om de arm houden ivm kwetsbaar karakter. Desalnietemin...mooi instrument!!
 
Tom Carpenter van Analogue Solutions www.analoguesolutions.com heeft geld nodig voor een nieuwe keuken en verkoopt onder tabblad Used synths zijn 23-stemmige Wave voor tienduizend pond.
 
als tom carpenter zegt dat een vcs3 'appears to be working fine, but vcs3 are very odd indeed' - dan weet ik niet wat ik daarvan denken moet.
of eigenlijk weet ik het wel. ik wil wel een keuken installeren bij m en als er dan koud water uit de warmwaterkraan komt, of de afvoer opborrelt, kan ik altijd nog zeggen: appears to be working fine, but keukenconcurrent are very odd indeed.

ik dacht dat er 14000 pond stond voor de wave, met de huidige euro geen laughing matter.
 
Ik denk dat deze op ebay dezelfde is. Reeds gezakt naar 12000 pond, met belofte op nog wat korting als je cash betaalt bij afhalen geloof ik.

Mij nog steeds een partijtje te gortig. Ik heb PPG's voor minder zien gaan, die trekken mij dan meer.
 
als tom carpenter zegt dat een vcs3 'appears to be working fine, but vcs3 are very odd indeed' - dan weet ik niet wat ik daarvan denken moet.
of eigenlijk weet ik het wel. ik wil wel een keuken installeren bij m en als er dan koud water uit de warmwaterkraan komt, of de afvoer opborrelt, kan ik altijd nog zeggen: appears to be working fine, but keukenconcurrent are very odd indeed.

ik dacht dat er 14000 pond stond voor de wave, met de huidige euro geen laughing matter.

Tom Carpenter begon een Synthi 100 herstelling afgelopen jaar en kan niet zeggen als een VCS3 werkt ok of niet ???...
Misschien is dit de reden waarom de laatste update van zijn blog bijna een jaar oud is :D
 
Ik bedoel dat ik de Waldorf Wave had gekocht als die eerder voorbij was gekomen dan de PPG Wave. Al is de Waldorf wel iets duurder. Ik heb er nu geen plaats meer voor.


volgensmij net as de blofeld met zn ppg wave set ...id de waldorf wave niet egt vergelijken met de
de oude ppg wave...en zn zn wave sets

ofwel
:eureka::engel:
 
Ik ken iemand die zowel de Waldorf als de PPG Wave heeft en die zei dat ze geluidsmatig verschillen. Filters maken het verschil.
 
Back
Top