• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2 X Tascam DA-88's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

wlinart

Nieuwkomer
Lid sinds
23 juni 2010
Berichten
17
interessepeiling:
Heb hier 2 Tascam DA-88's staan die waarschijnlijk wegmogen. Heb ze ooit op een veiling gekocht met het gedacht van hiermee 16 sporen in een keer op te nemen. Een paar maanden later heb ik dan een macbook gekocht en ben ik ITB verdergegaan. Heb ze zelf nooit gebruikt. Wat zit er bij: 2 X tascam DA-88, 1 X RC-808 (afstandsbediening), in beide units een SY-88 iets synchronisatie, weet zelf niet precies wat het doet) en een PW-88D (dubbing kabel). Oh ja, en nog 2 lege tapes, en 2 multikabels van RCA naar Jack. Geen idee hoeveel dit waard is eigenlijk, maar het heeft mij ongeveer €150 gekost en daar mag het ook voor weg. Let wel, ik ken het apparaat niet, weet niet hoe het werkt, en kan dus ook niet met zekerheid zeggen dat ze nog werken. Opstarten doen ze in ieder geval, met veel lichtjes. :D
Ruilen kan eventueel ook, ben van plan om een mengtafel te kopen , dus dat is zeker welkom (ben nu aan het twijfelen tussen X32, Studiolive 24.4.2, Venice f320 of ZED R16), iets outboard of een mic mag ook altijd. Natuurlijk kan er in het geval van ruil ook bijbetaling van één van beide kanten zijn.
 
Geen reactie meer van de geïnteresseerden, dus bij deze, terug beschikbaar en Bump!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top