roland re201 versie... / death by audio / flanger

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
wou ik nog ff en bijdrage leveren, was de draad alweer wegens aankomende ruzie gesloten.
het blijft een gezellig forum.

die re201 met laadklep is toch origineel.
sowieso zat in de mijne netjes de re201 manual origneel geniet, maar bovendien had ik bij alle eerdere re201's, wel met ' normaal' deksel, dat bij het achterste schroefje dat het plastic bovenkantje over de tape vastzet, dat een stukje goot loskwam en kon worden open geschoven om de tape in te voeren.
dat was bij deze niet, de goot liep door, helemaal in overeenstemming met het dichte deksel moet de tape dus van bovenaf ingelegd worden.

matthijs, heb je ervaring met death by audio pedalen ? met name de echo dream en robot?

en waarom koop jij als uber-fx-verzamelaar niet mijn flanger?! ben ik ook los....
 
Bericht door een moderator:
Andere topic is gesloten op aanvraag van de topicstarter. Geen voorbarige conclusies/ smaak maken a.u.b.!

Overige discussie is uiteraard prima maar een gebruiker heeft het recht om een eigen topic te laten sluiten. :)
 
Bericht door een moderator:
Andere topic is gesloten op aanvraag van de topicstarter. Geen voorbarige conclusies/ smaak maken a.u.b.!

Overige discussie is uiteraard prima maar een gebruiker heeft het recht om een eigen topic te laten sluiten. :)

verder niks te doen?
 
Jammer dat het zo moet. Het zij zo!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top