Gezocht: mengpaneel home studio

Status
Please reply by conversation.

Benno

ZóBeter?
Lid sinds
16 januari 2011
Berichten
364
Ik ben me voorzichtig aan het oriënteren op de aanschaf van een relatief compact analoog mengpaneel voor in een (slaapkamer) home studio (dus geen professioneel studio model in een eigen meubel).

Aangezien het erg lastig zoeken is (gezien de verschillende benamingen en het snelle verloop in de verkoop thread) hoop ik hier wat links te verzamelen van mensen die hier of elders een mixer te koop hebben staan of overwegen te verkopen.

Ik zoek een mixer met meer dan 12 kanalen (beetje afhankelijk van het eventueel aantal stereo inputs/returns), zeer goed klinkende viervoudige parametrische EQ, 4 of meer auxen en subgroepen. Iets in de richting van b.v. Allen & Heath ZED of Mackie Onyx series.

Ik zoek wel iets in goede technische en optische staat (geen :peukie: ruis/brombakken, opknappertjes of ex-live/rental).

Heb je iets in de aanbieding, plaats dan a.u.b. even een link naar je advertentie of post hier de informatie.

Alvast bedankt :okdan:
 
Mmmm... nog weinig reacties. Heeft iedereen zijn oude mengpaneel jaren geleden al bij de kringloopwinkel afgeleverd of juist weer van zolder gehaald voor analoge summing?
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top