• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite Saffire pro 40 en Saffire pro 24 DSP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthiboy

Stamgast
Lid sinds
3 oktober 2004
Berichten
166
Locatie
Dendermonde-België
Hi,

Wegens overschakeling naar grotere audio interface (meer inputs nodig) doe ik mijn Focusrite Saffires van de hand.

De eerste is de Pro 40.
http://us.focusrite.com/firewire-audio-interfaces/saffire-pro-40

Hij is in perfecte staat, alleen visueel is er van de bovenkant wat verf af door een wat ongelukkig device die in mijn rack er net boven zat en bij de rackmontage er wat over geschroefd heeft. Merk je dus alleen als je hem ergens los op legt. Display uiteraard perfect en technisch 100% in orde. Ik zie dat ze op Ebay toch nog rond de 350 gaan , maar omwille van de wat krassen bovenplaat is mijn prijs :

300 euro.
Ben je echt niet aan bedrogen.

Dan ook de Saffire 24 de DSP versie.

http://us.focusrite.com/firewire-audio-interfaces/saffire-pro-24-dsp

Heeft heel goeie onboard effecten. Leuk ding.

Absolute nieuwstaat, deze heeft dus geen krasje en technisch uiteraard ook 100% in orde. Als je beide koopt kan je ze ook chainen via Firewire en zie je 1 grote interface met in totaal dan 12 inputs. heb hem zo steeds gebruikt.

prijs : 200 euro.

Als hier wat op gereageerd wordt zal ik nog foto's sturen.
 
De Saffire 24 is ondertussen verkocht aan een vriendelijk forum lid.

Tijd om de andere terug wat op te frissen.

300 euro is nog steeds een faire prijs want de Saffire is compleet, ttz originele verpakking met ongeregistreerde Basstation, Ableton en andere goodies.

Wat foto's bijgevoegd. Vergeten, maar het netsnoer en een firewirekabel krijg je er ook nog bij + daar bovenop krijg je er ook mijn firewire kaart bij waarmee deze Saffire perfect samenwerkt. Opgelet is wel een pc kaart, dus voor windows.

Oerdegelijke kwaliteit met een massa in en uitgangen, nooit problemen mee gehad. Ben ook de eerste eigenaar, 1 jaar oud en in rokersvrije homestudio gebruikt.
 

Attachments

  • 20140226_162514.jpg
    20140226_162514.jpg
    40,7 KB · Bekeken: 91
  • 20140226_162447.jpg
    20140226_162447.jpg
    51,6 KB · Bekeken: 100
  • 20140226_162551.jpg
    20140226_162551.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 93
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top