wie heeft er verstand van een Roland SH 32! BVD!

Hensie

Gewoon Hans
Lid sinds
7 december 2013
Berichten
428
Locatie
outtaaa space
Ik heb net een Roland Sh 32 gekocht!

ingewikkeld ding veelste veel troep er weer in :(

Maar krijg de apreggiator step (sequencer) niet goed aan de gang, t ding maakt me volledig gek!

Iedere keer als ik een sequence op neem met een bass geluidje speelt ie alleen een toon af.

En als ik een apreggiator "preview" klinkt ie echt super cool en shit maar zo dra ik hem patch in "perform" mode komt er alleen maar poep uit mehhh


oja en midi out&thru 2uur aan t kutten geweest maar werken ho maar!
Triggeren van buiten af is wel gelukt...


Hartelijk dank als iemand de kennis in huis heeft!

Groetjes,
Daan
 
Ja ik ben niet zo van RTFM wat onze fuse vroeger altijd zei en ik lees ze zelf eigenlijk nooit omdat het voor zichzelf spreekt, maar in dit geval weet ik zeker dat alles uitvoerig in je manual beschreven staat want daar is roland best wel oke in.

Anders als je de manual dus niet hebt download hem even, staan vast wel op het internet.
Mocht je de manual wel hebben en is het toch nog ingewikkeld moet een ander maar even bijspringen. want ik ken de sh32 persoonlijk niet, Succes!
 
noouuuu die manual heb ik dus , en pagina 92 en de rest al meer dan 3 keer gelezen! Maar mee werken hoo maar!

heb hem vannacht onder mn kussen gelegd misschien dat het straks wel lukt...
 
noouuuu die manual heb ik dus , en pagina 92 en de rest al meer dan 3 keer gelezen! Maar mee werken hoo maar!

heb hem vannacht onder mn kussen gelegd misschien dat het straks wel lukt...

Je hebt er nu zo te lezen een zere nek aan overgehouden :P
 
Volgens moet je er echt wel uitkomen als je vanaf pagina 74 leest "Playing Arpeggios"
 
Ik ben dr uit:P

Als ik mn tr707 er tussen uit haal en mn electribe er voor zet speelt ie wel af :)
wie weet toevallig hoe dat komt? is die data anders dan ofzo?
 
Ik heb net een Roland Sh 32 gekocht!

En als ik een apreggiator "preview" klinkt ie echt super cool en shit maar zo dra ik hem patch in "perform" mode komt er alleen maar poep uit mehhh

Sorry, kon het niet laten: dit is een synthforum, geen medisch forum. Je kan beter een dokter bezoeken als je medisch advies nodig hebt..

Als er alleen maar poep uit je komt als je moet performen kan je last hebben van zogenaamde plankenkoorts. Hier hebben vrij veel mensen last van, een psycholoog kan je hier heel goed bij helpen.

8o)
 
Ach, het jong zit op een tractor en achter een lichttafel.... wat wil je heh :P
 
jaa precies! Tractor, lichttafel& geluids dingenn dat wordt me soms even teveel dan komt er alleen maar poep uit!

Ga ook al na de dokter voor "talent" daar had ie wel een pilletje voor!
 
Back
Top