Gekraak Geglitch en Overslaan RME Fireface400

loecloec

Stamgast
Lid sinds
17 april 2011
Berichten
154
Beste lezers,

Ik gebruik al een aantal jaar mijn RME Fireface 400 op mijn Windows 7 64bit zonder problemen (op een aantal BSOD na) sinds gister kreeg ik uit het niets die pieptoon die je krijgt op het moment dat je pc vastloopt en je BSOD krijgt. Nu was het anders, die pieptoon begon, de geluidskaart ging uit en er gebeurde niks. Na de pc opnieuw op te hebben gestart heb ik meteen de nieuwste drivers gedownload voor de RME Fireface400 omdat ik dacht dat daardoor de BSOD kwam. Vervolgens opende ik een mp3 en er kwamen op willekeurige momenten gekraak en het overslaan van de muziek. Ook in mijn sequencer hetzelfde probleem. Nu heb ik op het RME forum al een topic aangemaakt en ook daar kom ik niet echt verder. Ook met de support gebeld die me wat aanwijzingen gaf en tips maar ook daar kwam niets uit. Ook geprobeerd de IEEE 1394 op Legacy te zetten maar dat werkte ook niet. Ik heb wat drivers geupdate maar ook daar schoot ik niets mee op. Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is? Misschien een nieuwe firewire kaart kopen?
 
Ik zou je windows opnieuw installeren. Heb je een BSOD gekregen of hoorde je alleen het geluid dat je dan krijgt? BSOD is meestal inderdaad drivers of hw conflict.
 
Back
Top