Trekkies

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...
Nou, dat dus. Het zijn twee opnames, je mag kiezen, nummer een of nummer twee.

Verder zal de mix wel voor geen kant kloppen... andere speakers op zolder :engel:

Ze zitten na elkaar, maar SF laat er maar eentje zien. Als de eerste voorbij is volgt de volgende vanzelf.



Brand maar los dan ofzo heh!

Het is een: TR808 - KPR77 - MPC2500 - JX3P - DSi Mopho - DSi P08 - Ensoniq KT76 - TeeBee - TT303 - SH101.

Meer lukte niet :D
 
Ik heb dit natuurlijk alleen gepost om taalfouten te ontdekken heh :P
 
Ik vond vooral de acid lekker niet kloppen qua mix.
 
Zou gaan voor de eerste versie, doet mij persoonlijk denken aan ouder Plastikman werk (toen Richie nog echt goed was)
Verder heeft het wat meer water en liefde nodig :)
 
Meer water en liefde... :D

Het was vooral een toevlucht uit de frustratie van het ouderschap en huishouden. Ik zal morgen samen met de kids een nieuwe versie maken. De BD van de 808 staat nog op full decay geloof ik. Die drukt alles weg, dat hoor ik nu ook in Doornroosje op de PA.
 
Jah, na een paar keer luisteren valt ie wel mee. Maar hij kan zeker beter...
 
http://soundcloud.com/minotaur-electronics/20140107-mix

Dit is een mixtest. Ik heb het idee dat het nu beter in balans is... wa zedde gullie ey?
 
Nou nou nou?
 
Jah, das logisch :P

Maar is het beter? Ik kreeg op facebook de melding dat het minder dicht zat met sublaag.. wat een vooruitgang is denk ik.
 
Klinkt zuiverderderder, vond alleen de snare net niet en de claves een beetje te "digitaal/clean" klinken, verder klinkt het volgens mij wel top.

Qua productie, die 303 bend had niet gehoeven imo en er mag wel een warm klinkende string in (beetje Detroit achtig) 3/4 van de track (ook mijn opinie) :)

Wel je eerste track uitwerken meester, zeker leuk, vooral met die oude Hawtin bleep
 
Ah cool. Het was eigenlijk niet echt een track die laatste, maar meer iets om te kijken of de mix meer klopte dan de vorige. Andere speakers neer gezet, en opnieuw begonnen met de koptelefoon en alles normaal gainen. Wel lastig op een tafel met wijzertjes, de snare slaat niet uit op de VU omdat ie eigenlijk te kort is.

Ik zal die eerdere overnieuw uitwerken! Thanks!!
 
Back
Top