ik kwam nog wat madtracker songs tegen

Croaton

Infected with the virus!!
Lid sinds
28 juli 2003
Berichten
548
Locatie
Kerkdriel
ik kwam in mijn adressenlijst nog een url tegen waarop iemand wat nrz van me gezet heeft:

http://members.lycos.nl/uithoorn2002/Mp3/Croaton/Croaton madtracker tracks

revelation is maar een probeerseltje, stelt nix voor

kein anschluss is wel op verschillende plaatsen gedraaid: zino in tilburg, op q-dance radio.

prickly things. dit is een preview, het origineel is voller en verder afgewerkt. deze is ook op verschillende plaatsen gedraaid

ik heb de nrz weleens naar platenmaatschappijen opgestuurd. positiefste reactie:
mooie nrs. goed geluidgebruik. alleen te voorspelbaar........

ook reacties gehad dat de nrz te kaal waren, vind ik niet gek met alleen madtracker.........

wat zijn jullie reacties........
 
hoidie

kein anshluss is wel goe. coole geluiden en zo...
zit wel nie slecht in elkaar.
ik blijf me er over verwonderen hoe verdomd veel er kan gedaan worden met die trackers.
oke, madtracker heeft wel wat effecten aan boord, maar dan nog. ik vind het te gek.
spijtig dat de platenfirma ze niet wou. maar ja. das dan ook geen standaard
voor goeie tracks. er zijn er wel nog die door het net glippen.

anyway, the beat must go on :)


greetz

cloudy

ps: "conquest" is ook wel nie mis. kan misschien nog iets extra gebruiken, maar toch.
 
Origineel geplaatst door cloudman
hoidie

kein anshluss is wel goe. coole geluiden en zo...
zit wel nie slecht in elkaar.
ik blijf me er over verwonderen hoe verdomd veel er kan gedaan worden met die trackers.
oke, madtracker heeft wel wat effecten aan boord, maar dan nog. ik vind het te gek.
spijtig dat de platenfirma ze niet wou. maar ja. das dan ook geen standaard
voor goeie tracks. er zijn er wel nog die door het net glippen.

anyway, the beat must go on :)


greetz

cloudy

ps: "conquest" is ook wel nie mis. kan misschien nog iets extra gebruiken, maar toch.

tnx,

de uitgerkte conquest is ook wel wat voller qua gebruik, deze heb ik niet online staan.....

ik heb hierbij totaal geen effecten gebruikt, misschien hier en daar wat pan en wat kloten met toonhoogte. de madtracker effecten gebruikte ik al niet, omdat ik in de fasttracker modus werkte. met ft werken was ik toch gewend en omdat ft niet meer werkte was ik overgestapt om mt.....

nu in ieder geval verder met cubase en de virus. eerst nog ff luna stabiel maken....
 
*schop*

ben toch benieuwd wat de mensen hier van mun (ons: samen met een maat gemaakt) werk vinden....

en dan meer qua ideeen,geluidgebruik, arrangement......
 
Back
Top