• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Octatrack 2 maanden oud + Loopmasters

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Elektron Octatrack nieuw in doos, geheel compleet alsof je m nieuw in Goes haalt. Inclusief de 16 GB card en free loopmasters + 2 extra Octapack t.w.v. 30 euro per stuk

Factuur (eind augustus) tbv restgarantie meegeleverd.

Prijs 875 is muurvast zonder e.v.t. bijkomende verzekerde verzendkosten, dus ik reageer niet op andere prijsvoorstellen.

Verzending in originele verpakking (ook nog de verpakking van Bax-shop) Bomvrij dus :-)

Inruil zeer beperkt: alleen Moog SP of MT én nieuwstaat, geen nicotinebakken dus.

Fantastisch apparaat, maar het is niet mijn ding... ik ben meer van de Revox tapes...
 
Beste mensen... Géén andere inruilvoorstellen dan omschreven, dank !

en de extra Octapak/soundpack zijn: Volume 3 (Tech & Techno) en Chillwave en die verkoop ik niet los.
 
V E R K O C H T, mag dus op slot...

Bedankt voor de verkoopruimte !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top