• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fostex VF 08 Hard Disk Recorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

apollo

I love syntesaizer
Lid sinds
22 april 2003
Berichten
2.287
Locatie
Gent
8 sporen digitale hard disk opnemer. Met een aantal effecten en compressie (Mastering Mode (using tracks 7 & 8) with EQ, compressor and effects/ 10 preset Mastering Libraries: Flat, Wet Mix, Light Mix, Live Mix, Pop Mix, Dance, Hard, 70’s, Hall and Lo-Fi modes). 20GB harde schijf. Opname 16bit / 44.1kHz ongecompresseerd.

Ik heb een veiling van een VF-08 op ebay.de gevolgd ( http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40733&item=2544433279 ) en daar was €520 de prijs. Vind ik persoonlijk te veel. Van mij mag hij al voor €400 weg. Ik moet zondag in Rotterdam zijn, dus ik kan hem voor de snelle beslisser eventueel komen afgeven. Ik kan hem eventueel ook na betaling via de post versturen (kosten koper). Anders op te halen in Gent (België dus :) )
 
Foto:
 

Attachments

  • fostex.jpg
    fostex.jpg
    51,3 KB · Bekeken: 41
Dit nog: in absoluut perfecte staat. Bijna nooit gebruikt (om niet te zeggen nooit). Geen krasje en geen technische mankementen.
 
Of doe gewoon een bod van een prijs de je zelf redelijk vindt. Ik wil er namelijk zo snel mogelijk vanaf. Dus gewoon mailen als je geïnteresseerd bent, we komen er wel uit.
 
Ruilen tegen een Spectral Audio Neptune en een Oberheim Cyclone?
 
Uiteraard is dit een aanbod wat pas serieus genomen moet worden als de deal met VL1 niet door gaat. Hij was eerder!
 
Liever geen ruil. Wat in de eerste post staat over verzenden gaat niet meer door, omdat ik onlangs een slechte ervaring heb gehad met de post en bijgevolg moet hij dus afgehaald worden in Gent.

Dit nog: er zit geen handleiding bij, maar die kan je wel gemakkelijk op het net vinden.
 
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Liever geen ruil. Wat in de eerste post staat over verzenden gaat niet meer door, omdat ik onlangs een slechte ervaring heb gehad met de post en bijgevolg moet hij dus afgehaald worden in Gent.

Dit nog: er zit geen handleiding bij, maar die kan je wel gemakkelijk op het net vinden.
Okee, dan houdt het op!
 
Leuke verkoper ben jij:

Er is een klein probleem opgetreden. Degene voor wie ik de 8track verkoop, ziet van de verkoop af. Hij had eerst toegezegd voor deze absurd lage prijs, maar hij is terug gekomen op zijn gedacht. Ik hoop dat dit niet teveel problemen voor jou veroorzaakt.

Zal me zelf nog eens vermoeien met jouw aanbiedingen...

:peukie:
 
Ik kan geen verantwoordelijkheid opnemen voor m'n neef. Als hij zegt het gaat niet meer weg, dan gaat het niet meer weg. :confused:

Nog eens sorry.
 
Sorry, maar wie is hier nou de neef van wie????

Ik heb nog een mooie yamaha cassette 4-sporenrecorder te koop, voor 150 euro, als nieuw.
Werkt veel leuker.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top