Gezocht: courante synth workstation voor 80er-90er jaren pop/rock

Status
Please reply by conversation.

Alt1579

Ingeburgerd
Lid sinds
29 september 2013
Berichten
37
Hoi synthpiloten,

Zoals al in mijn voorstelberichtje al aangegeven, ben ik van plan om van gitaar naar synthesizer over te stappen. De tweedehands markt voor muziekinstrumenten is momenteel niet bepaald geweldig voor de verkoper, dus lijkt ruilen me een mooi alternatief.




Waar ben ik naar op zoek:
  • Een synth vergelijkbaar met bijvoorbeeld Korg M50, Korg Krome, Kurzweil sp3le, yamaha mox;
  • 76 toetsen, dan is ie nog wel draagbaar en heb ik wat ruimte bij splits (ja ik weet dat de MOX dat niet heeft, tis ook maar als voorbeeld he);
  • Met USB/MIDI;
  • Opgeslagen soundsets on-the-fly op te roepen/te wisselen;
  • Liefst met koffer/tas en standaard;
  • Nice-to-have: monitor/versterker voor bij de band.
Wat heb ik te bieden:
  • Gitaar: Vintage AV3p semi-hollowbody met 3 (ja, drie!) p90 elementen inclusief koffer;
  • Egnater Tweaker 15 buizen top met Ibanez TSA cabinet, voorzien van een 12" Celestion speaker;
  • Electro Harmonix Stereo Memory Man Hazarai;
  • Toebehoren.
Foto's zal ik later vanavond toevoegen.
Alles heb ik in de loop van de tijd nieuw gekocht. De delay zit zelfs nog garantie op, die is nog maar een paar maanden oud. Ik heb deze set bij elkaar gezocht puur op sound. De koffer heb ik los erbij gezocht, oorspronkelijk is er geen koffer voor deze gitaar. Alles is helemaal tiptop, ik ben enorm zuinig op mijn spulletjes.

Mocht je iets moois in de aanbieding hebben, ik kom gerust met de spullen naar je toe en kunnen we e.e.a. uitproberen. Je bent ook bij mij thuis welkom, koffie staat klaar.
Heb je niets maar heb je wel tips/advies, stuur me gerust een berichtje.
 
Foto's

Foto's

Bij deze de beloofde foto's.
De set is nog steeds beschikbaar voor ruil. Nog even wat achtergrond info:
Ik heb heel lang gedaan over het zoeken naar een mooi "geluid". Deze set klinkt geweldig, een dijk van een basis die zo al bruikbaar is. Dat betekent dat elk effect pedaal dat je zou gebruiken, hetzij rechtstreeks tussen de gitaar en versterker of in de effects loop van de versterker (wat je dus met de Memory Man zou doen bijvoorbeeld), ook echt een toevoeging is aan de sound. Vergis je niet in het volume dat je met deze set hebt. Met de 15W vol buizen kom je prima met een band mee, ook clean!

Van de Memory Man heb ik geen afbeelding, maar er zijn er zat op internet. Het ding is zo goed als nieuw, in doos, met boekjes en adapter. Het is een delay pedaal met ingebouwde looper. Je kan m ook inregelen als reverb, chorus of zelfs flanger. Of een combinatie daarvan. Tevens voorzien van tap-tempo. Echt een veelzijdig pedaal.

egnater1.jpg


egnater3.jpg


Vintage_AV3P1_small.jpg


Vintage_AV3P2_small.jpg
 
Helaas kan ik de voorgaande berichten niet editen dus dan toch maar even als reply. Ik ben op de hoogte van de regel dat een post 1x in de drie dagen "gekicked" mag worden maar dat was in dit geval niet mijn bedoeling. Ik wil graag nog even toevoegen dat de spullen inmiddels ook op marktplaats.nl staan. Daar vind u ook mijn overige contactgegevens.

De gitaar: http://link.marktplaats.nl/733462270

De versterker: http://link.marktplaats.nl/733469888

De Memory Man: http://link.marktplaats.nl/733478791 (ook met foto!)
 
Hoi, bij deze weer even een kleine update. Ik heb inmiddels al een wat beter beeld gekregen bij wat ik zoek. Hoewel ik natuurlijk wel open blijf staan voor andere synth ruilvoorstellen, heb ik inmiddels een lichte voorkeur voor:

- Yamaha Motif ES7
- Roland Fantom X7
- Korg Krome 76
- Korg M50 76
- Kurzweil K2600
- Kurzweil PC3LE7
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top