• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Drumstation, A-Station, DX27, gratisch manuals en meer meuk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

platform

fishfinger
Lid sinds
8 januari 2003
Berichten
1.008
Locatie
Den Haag
Novation Drumstation, zeer goede staat, technisch 100%, 175 euro
Novation A-station, praktisch als nieuw, 175 euro
DX27+toebehoren 90 euro (ophalen)
Clavia NordRack 1 oren, 10 euro (incl. verzenden)
Roland Damper pedaaltje, 15 euro (incl. verzenden)

fotos HIER

Manuals gratis af te halen, of je PB't me even voor mijn adres en stuurt me een lege, geadresserde en voldoende gefrankeerde A4 envelop met je adres, dan doe ik de manuals naar keuze voor je op de post. Over:
Yamaha DX9 (EN)
Akai S3000XL (EN)
Roland JP-8000 (NL)
Sherman Filterbank 1 (EN)
Ensoniq Fizmo (EN)
Korg MS2000 (EN)
Jomox Xbase 888 (D)
Alesis DM5 (EN)
Roland DEP-3 (EN)
 
Ibanez adapter, Damper pedaal, Nord rackoren en MS2000 manual gereserveerd.

Novation bakkies mogen weg voor 150 per stuk incl verzenden of 260 samen, hoppa, toe maar! :okdan:
 
Ok laatste spul mag weg voor leuke bedragen, da's wel mijn bodem, ex. verzenden..
Als de hardware weg is, gaan de manuals ook enkele reis richting vuilstort, dus pak je kans.

Novation Drumstation 120
Novation A-station, praktisch als nieuw, 120 euro
Samen 220

DX27+stofkap 70 euro (ophalen)

Manuals gratis af te halen, of je PB't me even voor mijn adres en stuurt me een lege, geadresserde en voldoende gefrankeerde A4 envelop met je adres, dan doe ik de manuals naar keuze voor je op de post. Nog over:
Yamaha DX9 (EN)
Akai S3000XL (EN)
Roland JP-8000 (NL)
Sherman Filterbank 1 (EN)
Ensoniq Fizmo (EN)
Jomox Xbase 888 (D)
Alesis DM5 (EN)
Roland DEP-3 (EN)
 
A station gereserveerd, nog over:

Novation Drumstation slechts 120 ballies voor dit drummonster.
DX27+stofkap 70 euro (ophalen)

Manuals gratis af te halen, of je PB't me even voor mijn adres en stuurt me een lege, geadresserde en voldoende gefrankeerde A4 envelop met je adres, dan doe ik de manuals naar keuze voor je op de post. Nog over zolang drumstation nog te koop is:
Yamaha DX9 (EN)
Akai S3000XL (EN)
Roland JP-8000 (NL)
Sherman Filterbank 1 (EN)
Ensoniq Fizmo (EN)
Jomox Xbase 888 (D)
Alesis DM5 (EN)
Roland DEP-3 (EN)
 
Een techno track die ik met deze Drumstation heb gebouwd:

kick, toms en sommige hihats komen uit deze bak: verder een DP4+, Machinedrum, Virus Indigo1 en een Sherman Filterbank ingezet. SPL Dynamaxx compressor op het geheel. En ja het is OS 1.2, who cares?
 
Bericht door een moderator:
hoi, hierbij het verzoek de marktplaatsregels in acht te houden. Dat betekent 1 x per 3 dagen schoppen. Zie daarvoor de FAQ mbt het marktplaatsbeleid.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top