Posy - Office Space - feat. BoB

Geinig track, ik vond het erg leuk, maar (smaak hé) ik vind dat de stem een beetje veel naar achter is gedrukt. Voor de rest, puike productie!
 
Hm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen als ik het vergelijk met populaire dance/pop tracks. Ik vond het zo juist wel lekker in de mix zitten... Zo zie je maar weer :)
Ik denk dat het probleem dan vooral bij het refrein zit omdat daar de synths ook voluit gaan.
 
Hm, ik vind dat eigenlijk wel meevallen als ik het vergelijk met populaire dance/pop tracks. Ik vond het zo juist wel lekker in de mix zitten... Zo zie je maar weer :)
Ik denk dat het probleem dan vooral bij het refrein zit omdat daar de synths ook voluit gaan.

Dat was mij sowieso duidelijk, maar inderdaad is het "probleem" meer bij het refrein. Maar het is zeker niet slecht, heb met plezier geluisterd!
 
Zat er net nog weer eens naar te luisteren.. en had ineens weer een soort afterrush.. :D

@Pablo: het is nu enige tijd geleden en heb nu wat meer afstand van het hele opname proces en kan het nu ook wat objectiever als mix beoordelen.. maar idd..
In het eerste gedeelte van het refrein lijken de herhaal koortjes ´final day now´ en ´final countdown´ iets minder aanwezig dan in het latere gedeelte, mede door een verschil in het arrangement van de synthparts.. maar vind juist dat het hier wel een soort van opbouw effect doorkrijgt.

Sowieso luistert een vocalist denk ik ook anders naar een mix met vocalen.. alles heeft nu eenmaal een plekje nodig binnen de mix. :)
 
Hey yo, leuk man, wat een goeie track, en dan dat filmpje, lol... heeft me de hele tijd doen glimlachen, dank daarvoor!

Gloomy
 
Dank je Jan! :) Was echt een leuke tijd toen..

Heb Skies maar ff een mailtje gestuurd.. hij is al meer dan 'n jaar niet ingelogd zie ik...
 
Back
Top