[Trance] Mastermind in love...

Mastermind NRG

Stamgast
Lid sinds
14 februari 2002
Berichten
189
Locatie
Groningen
Laatst gewijzigd:
Hij is best wel relaxed. Misschien is de stijl niet mijn ding, maar het lijkt me een wat oudere stijl hebben.
Nja hij klinkt OK. Misschien de balans van de mix niet helemaal en dat de lead er wat veel uit steekt.
 
Ik vind hem goed ! 10 jaar geleden was je binnen geweest ;)

mmmm.... vervang die piano misschien is door iets origineler.
 
Klink nogal genaral midi achtig.ik bedoel niet rauw genoeg qua sounds.en de beats missen drive. Maar ieder zijn smaak.
Mooie melodie:W
 
Dit is weer zo een zalige plaat van mastermind!! Klasse!!

Als gij ooit een album uitbrengt, tell me!!!

Ik word echt fan van u!



doe zo verder


grtz

djoene
 
net binnen.

klinkt lekker

misschien wat dun, maar verder toppie! :okdan:
 
Bedankt voor de reacties. :walker:

Ik heb een iets verbeterde versie geplaatst, de mirrorlink werkt nog niet op het moment dat ik dit schrijf, het is over twee uur geupload (wanadoo is traag). De bovenste link werkt wel.
 
ik heb waarschijnlijk de verbeterde versie gehoord,
maar een maffe track inderdaad!!!! :luv:
meer van dat spul en zeggen wanneer je cd uitkomt ;) :D

(ik heb er weinig constructiefs op aan te merken dat zou moeten veranderen helaas. vind em goed)

greetz

cloudy
 
Je hebt dit met reason gemaakt....
Begrijp ik het dan goed dat je dus puur, de pc hebt aangezet reason hebt aangeklikt:D en dit hebt gemaakt, geen rand apparattur dus?:) Dan weet ik dus wat er mogelijk is met reason:)

klinkt goed

alvast bedankt
 
niet echt mijn style maar zit netjes inmekaar :biertje:8)
 
Origineel geplaatst door Unic
Je hebt dit met reason gemaakt....
Begrijp ik het dan goed dat je dus puur, de pc hebt aangezet reason hebt aangeklikt:D en dit hebt gemaakt, geen rand apparattur dus?:) Dan weet ik dus wat er mogelijk is met reason:)

klinkt goed

alvast bedankt

Mjah... je kunt het btw wel aan de brakke piano horen...
 
Origineel geplaatst door Unic
Je hebt dit met reason gemaakt....
Begrijp ik het dan goed dat je dus puur, de pc hebt aangezet reason hebt aangeklikt:D en dit hebt gemaakt, geen rand apparattur dus?:) Dan weet ik dus wat er mogelijk is met reason:)

klinkt goed

alvast bedankt

Zit allemaal in reason lijkt me:confused: Als je weet wat reason inhoud tenminste.
 
Back
Top