Re: [D&B] British Intelligence - This Business (Gloomer Remix)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.140
Locatie
België
Ik vind het wat rommelig, ook voor D&B :). Er gebeurt heel erg veel in een korte tijd. Maarrr... ik denk dat ie in de juiste setting het adrenalinepeil zeker op het gewenste niveau gaat krijgen. Voor zover ik kan beoordelen is de mix OK. Bij een aantal van je andere tracks zijn de lage frequenties goed vertegenwoordigd. Hier heb ik het dee dat dat voor het gehele spectrum geldt.

Ik zou hem thuis niet zo snel opzetten denk ik, maar nogmaals in de juiste setting geraakt de dansvloer waarschijnlijk wel bevolkt :okdan:
 
hoi,

Heb hem op ongeveer 1 minuut afgezet.

Waarom:
Ook voor drum&bass zijn er wat te veel elementen aanwezig. Ik heb niet de idee dat ik naar drum and bass luister omdat al die geluiden in de middden frequentie al de aandacht afremmen/stelen. Bijv die clap die vrij noodzakelijk is voor de groove verdwijnt volledig. Van deze elementen kan er een heel album album gemaakt worden. Keuzes maken is niet zo gemakkelijkk :)..

Maar doe zeker zo voort!

J
 
Dank jullie wel, heren.. Doet me plezier om te lezen.

Ja, hij is wat vol.. Hij was al vol, maar Richard wou dat ik er een Gloomer-versie van maakte, dus dat wil zeggen : vrij chaotisch :D

Thanks again !!
 
Ik vind hem lekker!! De mix mag van mij iets gebalanceerder, wat mij betreft nog meer snijden in de geluiden om je track iets meer lucht te geven.
 
Dat is exact wat ik bedoel JugJug!
 
Back
Top