Perfect werkende midi router gezocht (+met ingebouwde midi-mungler?)

Status
Please reply by conversation.

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
GRGRGREGEG BFH(*PNJNH(*BV&*#%$*(^#%*(#!&*%^

ik word echt schijtziek van mijn midi router (motu midi express XT, mark of the unicorn), die, alhoewel ik de batterij verwisseld heb, elke freaking keer dat die opgestart wordt, in zijn factory presets opstart.. oftewel, ik moet elke keer mijn oude computer opstarten, die er een kwartier over doet, om de settings weer in te laden, voordat ik eindelijk kan beginnen.. en dat in een hardware setup die juist bedoeld is om de computer helemaal niet meer te gebruiken... WHAAAAGE*^*@$&*(@$(%* (ja, ik begin er echt helemaal klaar mee te zijn)

welnu, is er IEMAND die mij kan vertellen of ik hier nog iets aan kan doen of dat ik gewoon een nieuwe midi router nodig heb omdat die blijkbaar intern naar zijn gallemiezen zou zijn..

als u gaat voor antwoord A, stuur mij dan alstublieft een PMetje met die fantastische tip.

als u gaat voor antwoord B, is er iemand die nog een 8x8 midi router heeft liggen die alle functies (en hopelijk meer) heeft van de motu midi express XT?
->
-8 in en outputs
-op elke input en output zijn de midikanalen te muten of te veranderen.
-midiCC,sysex patchchange, etc mute/routing settings.

mocht er iemand een router/merger/mungler weten die ook nog eens midi data kan veranderen (midikanaal 1, midinote 63, velocity 100->midikanaal 2, midiCC 63->waarde 100), zou dat echt helemaal geweldig zijn omdat ik dat dan niet meer in mijn nord modular G2 hoef te doen die af en toe vergeet midi te versturen en de bijkomende latency die eraan hangt... (ook al zorgt dit SOMS voor een aangename variatie)

sik
 
8x8 MIDI router/mungler gezocht

8x8 MIDI router/mungler gezocht

KICK
 
midi patch enz

midi patch enz

Hi
Zag dat je iets voor je midi problemen/oplossingen zocht.
Ik heb een Roland A 880 voor je te koop.
Alles maar dan ook alles wat je met midi wil doen kan
met dit apparaat.
Laat maar weten of je er iets aan hebt.
Hij is in perfecte staat, ik gebruik hem niet meer in
mijn set up.

Vriendelijke groet Ferenc
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top