Thomas Azier - Shade Of Black

pass-out

Mixer Producer
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
611
Vorig jaar at ik met Thomas wat in Berlijn en we hadden een fantastisch eten, goeie tapas, mega wijn, bijzondere sfeer. Hij had me een aantal dagen ervoor al een track gegeven die enorm mijn gevoel aansprak maar ik wilde nog niet volledig erin duiken. Dat heb ik ook wel eens met films, waarvan ik van te voren al weet dat ze zoveel diepte of emotie hebben, maar die ik zou tekort doen als ik niet met de juiste gemoedstoestand erin zou gaan.

Na het etentje kwam ik thuis en zette redelijk wasted die track aan. Het was een piano stuk met zang, een liedje maar met zoveel inhoud al dat ik zo werd gegrepen dat het me een enorme schop waardoor ik direct wist wat ik moest doen.

Ik had een paar tape echos net ' nieuw ' (dynacord) waar ik mijn beloved akai ax73 door heen joeg. Dat gaf me meteen al de vibe die ik voelde. Doorgegaan met nog veel meer en raardere shit (soundschapes etc etc), ook zingen (laatste oe's zijn de mijne) en toen was het ineens af... Als ik nu terug luister ga ik zo weer terug naar het liedje. Hoop dat jullie het mooi vinden:

Staat op Hylas 002:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bwso-_K4vYw
 
Back
Top