• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation launchpad, casio dz-1, yamaha cs-01 II, Maschine, snakes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mossie23

Stamgast
Lid sinds
10 april 2006
Berichten
364
Ik bied de volgende spullen te koop aan:

Yamaha CS-01 II analoge synth - 190 euro
Met (universele) adapter. In zeer goede staat. Cosmetisch bijna als nieuw, op wat ondiepe krasjes op de onderkant na. Dit is de versie 2, met verbeterd filter. De resonantie hierop is echt krankzinnig! Volgens Vintage synth explorer:

"The CS-01 is a very old but classic analog monosynth from Yamaha. Although originally designed for use by novice musicians or first time synth-buyers, the CS-01 has been recognized by today's electronic musicians as one fat little bass machine with simple controls. In a nutshell, the CS-01 is simple to use and edit but still has some great features for any situation. It's tiny and portable, it has baby-sized keys and it can run on batteries, and there is a built-in amplifier and speaker which is quite fun. As for sounds and synthesizing, the CS-01 is the perfect monosynth for bubbly and growling bass!"

Novaton Launchpad - 95 euro
In goede staat. In doos met alles erbij.

NI Maschine met Dark Pressure pack - 275 euro
In doos, met alles erbij. De licenties moeten nog overgeschreven worden, maar dat doe ik zodra ik een serieuze gegadigde heb.

Casio DZ-1 MIDI naar trigger omzetter met 2 Roland PD-5 drumpads - 100 euro
Met (universele) adapter. Hiermee kun je 9 drumtriggers omzetten in MIDI data. Voor elke trigger kun je de gevoeligheid instellen en de MIDI noot. Ideaal als je geluiden aan wilt sturen met drumpads, maar zelf wilt bepalen welke geluiden je gebruikt. Met 2 Roland PD-5 drumpads die je via een jack-jack kabel kunt aansluiten op de DZ-1

4x DAP snake 8 stereo jack naar 8 stereo jack 6mtr - 7,50 per stuk
2 kabels zijn helemaal origineel, bij de andere heb ik sommige pluggen vervangen door pluggen van vergelijkbare kwaliteit.

Spikes voor onder speakers om ze akoestisch te isoleren - 15 euro
Setje van 8. De spikes zijn in hoogte te verstellen. Je zult zelf een manier moeten vinden om ze onder je speakers te bevestigen. Dubbelzijdig plakband heeft bij mij altijd prima gewerkt.


Alles kan werkend bekeken en beluisterd worden in Amsterdam. Verzenden ook mogelijk, verzendkosten voor de ontvanger. Mocht je meer foto's willen zien, laat het me weten.
 

Attachments

  • 05192013_140419.jpg
    05192013_140419.jpg
    46,2 KB · Bekeken: 103
  • 05192013_140402.jpg
    05192013_140402.jpg
    66,1 KB · Bekeken: 84
  • 05192013_140534.jpg
    05192013_140534.jpg
    63,9 KB · Bekeken: 86
  • 05192013_141050.jpg
    05192013_141050.jpg
    49,7 KB · Bekeken: 90
  • P5-unit.jpg
    P5-unit.jpg
    14,5 KB · Bekeken: 81
Last edited by a moderator:
DZ-1 met pads en spikes verkocht.

Nog over: Yamaha CS-01 MK2, snakes en Launchpad.
 
Snakes verkocht

Prijsverlaging:
Yamaha CS-01 MK2 - 175 euro
Launchpad - 85 euro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top