• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Spirit M8, Adrenalinn III, Behringer Truth + Samson Servo 300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soundmaster M

Stamgast
Lid sinds
20 mei 2006
Berichten
163
Locatie
Den Bosch
SM ruimt op!

Roger Linn AdrenaLinn III
Tweede eigenaar. Overgenomen van een vriend van me (gitarist) die hem te veel mogelijkheden vond hebben en geen tijd had om hem uit te zoeken. Ik heb er enkele malen me gespeeld, maar heb (ook) te weinig tijd om deze bak echt goed te gebruiken.
N.B.: Komt met niet originele (1 SPOT) adapter (originele is kapot gegaan). Heeft klittenband aan de onderzijde (voor Pedaltrain).
275 e

Soundcraft Spirit M8
Ik heb op deze 8xMono+4xStereo nog maar 2 inputs staan, dus het is tijd voor iets kleiners!
De mixer heeft vorig jaar een kleine reparatie (vervanging van 1 diode op de schakelvoeding) ondergaan. Verder in zeer goede staat.
N.B. Ik mis de schroefjes waarmee de zwarte sier-rand aan de onderkant vastgezet kan worden.
300 e

Behringer Truth B2031P + Samson Servo 300
2 monitoren + versterker. De versterker gaat pas alleen weg als de speakers ook weg zijn.
175e voor de set, los 100 voor de speakers en 100 voor de amp.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top