Roland RSS RV-800

Mooi ding.
En ik dacht dat ik haast bijna alles wel kende , maar nee :)

GarageSale_08576_1298809959.jpg
 
Bij de drums vind ik hem wel ietsje té erg als een veer klinken. Bij de MS20 klanken valt dat minder op.
 
Ik zeg "als een veer", niet "als een veergalm". Ik bedoel dat het voor mij de drums wel heel erg klinkt alsof je oude matras stuk is. Ik hou van het specifieke timbre van een veergalm, maar het moet voor mij niet al te erg als een metalig zwoing gaan klinken. Ik vind een beetje zwoing in de klank mooi, maar met mate.
 
Maar je hebt natuurlijk wel een punt dat je deze bak moet kopen voor het veergalmgeluid, niet voor een super realistische "Studio Room B reverb" of "Infinite Cave Echo". Daar hebben we andere speeltjes voor. Deze Roland is bv leuk om een modular wat als een oude Moog modular te laten spacen, want die haalde een deel van zijn timbre ook uit een veertankje.
 
staat er nu 1 hier op het forum te koop, ook nog van een vertrouwde verzamelaar (P-five); die zal best mooi zijn.

erg verleidelijk.
 
staat er nu 1 hier op het forum te koop, ook nog van een vertrouwde verzamelaar (P-five); die zal best mooi zijn.

erg verleidelijk.

shit,ja, dat iemand hem koopt aub voor ik hem koop
 
Back
Top