Flaming Cactus is op Mysteryland 2013

Jaguar_e

Stamgast
Lid sinds
5 juli 2004
Berichten
234
Het is lang geleden dat ik hier heb gepost, maar ik wou jullie graag even vertellen dat een gezamenlijke muziek act is geboekt voor Mysteryland 2013. Ik ben verantwoordelijk voor het gehele muziek gedeelte.

En dat heugelijke feit hebben we gevierd met een tweetal releases.

I'm too sexy (Cactus Zwaggle)
https://www.youtube.com/watch?v=yGxnavjy1v0

Neon desert
https://www.youtube.com/watch?v=vKOMP8c0cwM

Techno, 90ties en commercieel. Met een Mexicaans sausje.
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind het allemaal een tikje simpel klinken. Ik moest wat deuntjes betreft meteen aan 2 unlimited denken, maar dat was een stuk pittiger en dit is wat kinderlijker. (of zoals mijn voorganger het noemt kazig)

Als het bedoelt is als gadget achtig trackjes is het wel weer geinig, maar voor serieuze dancetracks zijn ze niet zo geslaagd (mijns inziens)

Paul
 
Ik vind het wel grappige muziek met bijpassende clipjes. Dat lijkt me ook de insteek, dus wat dat betreft is het zeker geslaagd. Pretentieuze wereldverbeterende muziek bestaat immers al genoeg.

Dit zou leuk zijn voor de videogame Tropico (beheren van een tropisch eiland). Als je in de buurt komt van een in-game discotheek dat dan zo'n muziekje begint te spelen. :mexico: Momenteel is de ontwikkelaar bezig met deel vijf. Ik zou ze zeker eens contacteren.
 
Bedank voor al het commentaar. En wootson ja dat is zeker het idee er achter.
Tropico heb ik nooit van gehoord, ik zal eens kijken of we daar iets mee kunnen.
 
Inderdaad leuke muziek voor de grootste braderie van Nederland.
 
Die eerste met die lompe sidechain kan er nog net mee door vind ik, die andere track is inderdaad net wat voor een computerspel.

Echt superslecht gemaakt is het niet, clipjes zijn wel geinig op zich.

Edit: Deze act op Mysteryland trouwens? Da's op zich wel knap geregeld dan! :)
 
Dit is toch kei gaaf mensen... dit is muziek met een glimlach!

Ik heb op zulke stukken muziek genoeg mensen zien dansen, Tragmadat draait eens per jaar kutnummers in Doornroosje. En ja, hier is markt voor :D
 
Back
Top