Op zoek naar een marktplaats verkoper....

Ook in dit geval weer:

Aangifte doen
Bank contacteren dat er geld overgemaakt is naar een "verkeerd" nummer zodat zij een terugbetalingsverzoek indienen bij de ontvanger (dit om de adresgegevens te kunnen achterhalen)
Incassobureau (gerechtelijke aangezien de "normale" geen bevoegdheden heeft) op de zaak laten zetten.

Storneren kan niet aangezien het om een zelf gemaakte overboeking gaat (de bank neemt hierin "terecht" geen verantwoording) maar dat heet Acidfever al geschreven....

Succes *ps er zijn al wat topics hier op dit forum over dit onderwerp en hoe hiermee om te gaan.

+1.
 
In verband met een vergelijkbaar geval (aankoop S-760 via marktplaats) heb ik in december een brief gestuurd naar de ING met een terugbetalingsverzoek (incl. kopie aangifte).

Tot op heden geen reactie ontvangen van de ING!
 
Laatst gewijzigd:
had je een er in geschreven dat het naar een verkeerd nummer is gestuurd.
 
had je een er in geschreven dat het naar een verkeerd nummer is gestuurd.


(incl. kopie aangifte).


Beantwoord dit jouw vraag?

Oftewel: waarom zou ik aangifte doen als ik geld heb overgemaakt naar een verkeerde rekening?
 
Ik ga altijd de spullen ophalen nooit opsturen.
Er is nog een argument, je ziet gelijk de staat van de spullen. Je kan meestal nog ff het spul uittesten op evt gebreken. Ja het kost je alleen wat tijd en brandstof, maar dan heb je ook geen gezeur of ergernis achteraf.

Maar ok, daar heb je nu niets meer aan.
Heb het ook eens per ongeluk een verkeerd banknummer opgegeven, was 1 cijfertje verkeerd.
Kostte toen heel wat moeite om dat geld van die foute rekening terug te krijgen.
En nee waren geen synth spullen. maar de rekening van de autodealer, die ik binnen kreeg nadat de auto weer een mooie beurt had gehad
 
Back
Top