Orion record draadje op slot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.634
Sjonge, ik wilde reageren, maar het draadje is op slot.

Dit was mijn reactie (die ik niet meer posten kon)
Met alle respect (om aan de veilige kant te blijven)

Maar de enige die problemen met het inhoudelijke verloop van Phochos zijn draadjes schijnen te hebben lijken moderators te zijn.

Misschien is het een idee dat die dan niet in deze draadjes kijken?

Ik bedoel dit niet recalcitrant, maar ik hoor verder niemand klagen behalve dan af en toe een moderator..
 
Last edited by a moderator:
Dus er komen veel klachten bij jullie binnen buiten het forum om?

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zo bang van Phochos zijn dat ze via andere wegen klachten in dienen, al helemaal niet over zijn eigen draadjes.

Over de studio pics draad kan ik het me nog voorstellen omdat iedereen daar komt, maar klachten over de inhoud in zijn eigen draadje?
 
Hee, je hebt je post aangepast. :)

Maar, er is wel een verschil tussen P zijn eigen draadje en draadjes die door een breder publiek gevolgd worden. Ik heb wel eens een klacht voorbij zien komen inderdaad, maar niet in zijn eigen draadjes, of in ieder geval in veel mindere mate dan.

Verder is het niet door P dat zijn draadje nu op slot is maar door een beslissing van een mod als gevolg van reacties door anderen.

Dat brengt mij op het volgende, en dat is dat moderators wel zouden kunnen willen dat er niet offtopic zal worden gereageerd net zoals schoolmeesters willen dat het altijd rustig is in de klas, maar de realiteit,is,dat het altijd wel ergens rommelt.

Iedere keer maar weer draadjes op slot gooien of leerlingen de klas uit sturen veranderd helemaal niks. Nooit.

Dus, misschien moeten jullie daar maar eens wat op verzinnen.

Nogmaals, met alle respect, dit is slechts mijn mening. :)
 
Wat ik daarnaast trouwens ook niet snap is jouw behoefte om altijd maar tegen alles in te gaan liggen miemelen, publiekelijk.

Sorry, maar dat hoef je ook niet te snappen, ik geef slechts mijn mening.

Jammer dat je nu 'miemelen' zegt, 't wordt langzaam minder vriendelijk terwijl dat niet hoeft.
 
Dat komt omdat iedereen eigenlijk best wel braaf is stiekum op dit forum. :engel:
 
ik weet niet of alle Rotterdammers zo denken, maareuh.toppie! :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top