• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Fantom X6 met audio track exp. en meer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdv

Just Intonation
Lid sinds
12 juli 2004
Berichten
681
Locatie
Zwolle
Te koop:
Roland Fantom X6

Is een nieuwere, met audio track expansion.
RAM volledig uitgebreid met 512MB (dus nu 544MB totaal).
Met 1GB (is de max) flash geheugen kaart.
Inclusief alle handleidingen (ook voor de audio tracks expansion etc) in Engels en Duits, drivers en software op cdrom (maar kunt voor drivers beste de nieuwste downloaden van Roland, hebben ook Windows 8 drivers nu), sample CD, en originele doos.

In perfecte zo goed als nieuwe staat met 1 uitzondering.
De G toets onder de middelste C heeft een te hoge aanslaggevoeligheid.
Hij heeft nog steeds bereik van heel zacht tot heel hard, hij gaat alleen sneller dan de andere toetsen op een harde velocity.
Het is makkelijk te repareren (komt vaker voor) op veel plekken in Nederland (contact RolandCE voor servicepunten), en er werd mij verteld dat de kosten voor reparatie ongeveer 50 - 75 euro zijn.
Verder zijn alle toetsen perfect, alleen die ene toets dus niet.
Ik heb het zelf niet laten repareren omdat ik toch velocity bijna altijd op een vaste waarde instel (kan in de Fantom) en dan heb je er geen last van natuurlijk.
Maar mocht je veel spelen met aanslaggevoeligheid dan zou ik het laten repareren want dan is het wel irritant soms.
Ik heb hier uiteraard flink rekening mee gehouden met de prijs!

Verder krijg je er ook nog gratis "Fantom X Asian Voices Sounds" er bij.
Zie de videos op Youtube voor een idee wat voor een sounds dat zijn:

Zijn gebaseerd op unieke samples (dus geen simpele presets gebaseerd op Ingebouwde Fantom samples). Dit zijn DE sounds om te hebben als je iets in die richting wilt doen (arabische sounds in je producties).
Kosten gewoonlijk 200 $ maar reken hier niks extras voor aangezien veel mensen hier ook niet iets aan zullen hebben.

Richtprijs: 550 euro!
Erg goedkoop dus!

Plaats morgen ook wat foto's.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top