Vers van de pers

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
https://soundcloud.com/warehousegrooves/something-else

Voor deze track heb ik meerdere stijlen van muziek gebruikt, voor de vocalen heb ik DM genomen en het veranderd (sorry voor alle fans die ik hiermee onbedoeld beledigd heb) :D

Alle instrumenten ITB/OTB zijn verder wel gewoon geprogrammeerd/gespeeld door mij zelf.

*** het is vooral bedoeld als een "try" track, vind het zelf erg geslaagd :okdan:
 
Wel... Laat ik beginnen met de hulde voor het experimenteren. Dat is per definitie een compliment waard in mijn optiek.

Deze poging raakt mij echter niet, ik voel er niets bij. Misschien ligt het aan het moment van de dag, misschien aan iets anders. Ik heb toch wat moeite met de combinatie van de stijlen. Dat acid dingetje doet het voor mij bijvoorbeeld niet. Ik snap je intro van 45 seconden ook niet zo goed eigenlijk.

Ik ga helemaal niets zeggen over hoe ik het misschien anders zou doen. Het is een try track.

Ik vind de vocals wel heel mooi in combinatie met de basis van de track, dus de akkoorden en geluiden die je gekozen/gemaakt hebt, heel fijne sfeer. Die beat haalt me dan weer een beeje uit mijn hypnose.
 
Dank je Gloomer :)

Hypnose is ook helemaal niet goed voor je Bob :D
En nee, het is niet het standaard pre- set in elkaar knutsel ding wat tegenwoordig op Sound Cloud populair schijnt te zijn....

Eerder dacht ik: ik kan twee kanten op..... of de beat er in laten en er een trance nummer van maken door toevoeging van het een en ander.
Of een meer klassiek/pop/industrieel nummer maken.

Ik ben van mening dat je dingen moet proberen en buiten de normale gebaande wegen moet kunnen bewegen. :)
 
Ik kan hier wel wat mee, DP met een lichte variatie op een "enjoy the silence" lead en wat acid bubbles. leuk!
 
Dank je Raapsel :)

Vocals: I am you van DM
De lead is de Supernova II
Acid bubbles zijn de X0X en de TT 303 met subtiel aparte effecten (Boss RV70 reverb/Lexicon MPX500 en Akai MFC42) OTB en Valhalla ITB
Omnisphere
TR606 en 808
FM8
Absynth
Kontakt
 
Leuk gedaan. Heeft wel een sfeertje en de vocal vind ik wel iets new order achtigs hebben.

Alleen ik zou zelf dan wel meer een keuze maken om die goede vocal te ondersteunen, dus misschien iets meer 80s en iets anders voor dat lead pluck synth geluidje.
 
zou dit nummer eens opnieuw maken als de zon schijnt
zal de structuur vast een stuk boeiender op worden

interessant dus, maar structureel vind ik het niet zo boeiend
 
Mooie combi... dat diepe strings arrangement met dat experimentele en nog een lekker acid lijntje er door :) Erg lekker :okdan:
 
Vele commentaren (ook buiten het forum) van niet echt heel enthousiast (over en paar dingen) naar heel erg enthousiast.... * smaken verschillen dus enorm (buiten de voor mij bekende wegen) :)

Gelukkig klinkt het niet "paturain" (even van Bob gestolen) dus daar ben ik al weer blij mee.

@ Nomore..... dat was ook wel de bedoeling om dit ooit te realiseren
@ Rvooh..... Hier in Hongarije heerst een andere cultuur (iets wat triest klinkt hoeft niet per se zo te zijn)
Zon schijnt hier ook vaak genoeg en nee, ik ben niet heel uitbundig van nature en dat hoeft ook niet, maar ik snap je wel :)
@MGG Dank je :okdan:
 
Back
Top