New Track [Minimal] Undifined

ptaurus

Ouwe rot
Lid sinds
28 oktober 2004
Berichten
1.433
Het is lang geleden dat ik een track maakte.
Wel altijd bezig, maar afmaken ho maar.
Commentaar geven op anderen is makkelijk, nu zelf maar eens vragen om commentaar.
Wat vinden jullie van dit trackje..........

<iframe width="100%" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="https://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F81526565"></iframe>
 
Enorme spelfout van mij: Het is natuurlijk Undefined.......
Ik kan het helaas niet meer wijzigen


Raphie bedankt, maar nu weet ik nog niet hoe je het gdaan hebt......
 
intro > boys town gang can't take my eyes of you (weet ook niet waarom)
wat erbij komt op .49 is lekker maar qua akkoorden wisseling niet zo
kick mist thump
1.34 is qua groove lekker, maar beetje dun, ik zou 2.19 2.22 in een loop zetten sidechained

Ik weet het niet, zitten wat leuke stukjes in zoals op 4.02 ook waar er weer ff energy inkomt (ff los v/d whitenoise) maar dat ebt dan ook weer heel snel weg
Ik krijg een beetje het "stars on 45 medley onderliggende beatje gevoel" waar ik iedere keer denk dat er wat komt maar het gebeurt. zet bijv 2.19 eens in een één maat loop, haal daar wel ff de cymbal /sidechain weg, leg daar een percussie over en bouw uit op die groove
qua mix mis ik iets te veel laag en vind ik de bubble erg groot.
dus een paar sterke aanzetten die je kan uitbouwen, iets meer housey akkorden wisseling en deze mag er ook wel wat vaker in en probeer een diepere groove te bouwen als een trein die doordenderd
 
heel simpel:

klik op de SC knop (onder meer opties)
en plak de soundcloud URL UIT JE BROWSER (en dus niet een v/d soundcloud links!!!!!!!!!) er tussen
 
Ok dank voor de aanwijzingen.
Boys town gang, hmmmm.... dat had ik er nog niet in gehoord.....

Ik ga morgen eens kijken hoe ik die aanwijzingen kan uitwerken


En thnx voor de SC tip


Paul
 
de elementen zitten er al in, kwestie van het beste eruit halen en energy anders verdelen
 
Schopje, en ik weet van de spelfout in de titel....... Ik kan het alleen niet veranderen
 
Back
Top