Kraak experiment..

Sander02

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 mei 2002
Berichten
5.104
Locatie
Hellevoetsluis
Even heel wat anders, sorry, het is geen complete track.. dit is aritmisch, atonaal, maar asociaal vet :P

Ingredienten:

- doosjes, zakjes, blikje bier en een deur ..
- verschillende microfoons, o.a. c1000, nt2a, heil pr-30
- Akai Z8
- duistere bui

Tjsa, ik kan er uren naar luisteren (en dat heb ik dan ook gedaan :D ).. maar kan me voorstellen dat sommigen het helemaal niks vinden, alle kritiek mag, het is niet serieus bedoeld ; ben veel met mic setups aan het experimenteren.

Enjoy!
 

Attachments

  • Duistere_Kraak_Blik_2013_Feb.mp3
    5 MB · Bekeken: 19
Als mic experiment, vind ik het best geslaagt
muziek vind ik het niet.. maar niet al het geluid hoeft muzikaal te zijn.
denk aan eh folley-artiesten bij een film... sommige geluidjes die ik hoor zou je zo in een enge film kunnen proppen
 
geluidskunst

geluidskunst

ik vind hem ook leuk :D

Ik ook! En ik me voorstellen dat je er UREN naar kan luisteren. Ambient Music zou je kunnen zeggen ;-)

marc
 
Mooi hoor, en de geluidskwaliteit is nog eens prachtig ook :P
 
Mag van mij wel wat AGGRESIEVER, bijv kortsluiting op lichtnet, dikke spetters, biefstuk aandrukken in braadpan en zo.... Het idee is leuk maar sounds zijn nog een beetje stoffig, hiermee wil je echt schrikken, gebruik het contrast in dynamiek, snelle attacks
 
Ah dank voor de reacties en de tips! Was bijna vergeten dat ik 't had gepost :stupid

Mee eens, het gaat idd nergens naartoe.. maar ik vond het ontzettend leuk en interessant om te doen. Ga er vast nog veel meer maken, zal daarin zeker proberen er een spannend verhaal van te maken.
Ben altijd al sucker geweest voor horror / thriller genre, en de muziek erbij, geweldig.. 't is dat je zo lastig aan zo'n mooie baan komt, had best ambities om iets als hku te doen (heb er meerdere keren rondgelopen met open dagen, bijna ingeschreven :o: )

@Audiocollage, hoe zat dat met die prijs? 8~ heeft diegene goed voor elkaar, klinkt als iets van een contest uit de filmwereld / kyma hoek?

bijv kortsluiting op lichtnet, dikke spetters, biefstuk aandrukken in braadpan en zo
Yeeeah :D voetstappen, door slams, regen, etc zeker! mag allemaal
 
Back
Top