"Gedeactiveerd account"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rxke

Stamgast
Lid sinds
2 juni 2010
Berichten
428
Locatie
Ledeberg, Gent, B.
... Zie je opeens wel eens opduiken.

Dan denk ik -soms- : 'waarom?'

maar ook: 'voor eeuwig? of is het een 'time-out?'

Op Bad astronomy forum is er een subje waar de admins reden en lengte geven van bans, is dat niet interessant?

Geregeld worden mensen gedeactiveerd :D (wat klinkt dat griezelig! ) die dan op geen andere manier te bereiken zijn. Niet leuk als je net in een privé discussie zit, of net wou afspreken een samenwerking te doen... of potentieel erger: een transactie.

Stel voor je koopt iets, betaalt en geeft je adres... Om te beseffen dat je verkeerd huisnummer gaf, opeens geen kans meer om dat recht te zetten. (ik zeg maar iets)


Het is maar een idee. Admins moeten zich NOOIT verplicht voelen hun acties publiekelijk te verdedigen, dit bedoel ik echt niet, maar soms is het een open and shut case:

"gebruiker xyz post schunnige plaatjes, schopt 30 keer per dag et c... "
 
Last edited by a moderator:
Je geeft het antwoord zelf al..
 
mmm.. gedeeltelijk maar nee, niet echt.

Soms kan je iets missen (een discussie die je geen ene %*$$`interesseert, waarin over de schreef gegaan wordt... )

Als dan iemand gedeactiveerd wordt, moet je al gaan zoeken en zoeken en zoeken...

.. En dan weet je nog niet of die ban permanent is :s
 
meestal worden mensen in nederland NIET opgepakt en denk je "waarom the fuck niet"

simpel het kost te veel geld voor de staat.


er wordt soms wel een week overlegd met de persoon in kwestie, voor het geval echt zover komt. (en dat kost heel veel tijd en energie voor de persoon die dat moet regelen waarbij die persoon het ook niet leuk vind) ( zonder er voor betaald willen krijgen) (zou jij een week willen bezig zijn met een persoon die steeds maar andere loopt af te zeiken of de regels om het bij elkaar te houden steeds verder ondermijnd , "als je dat wel accepteert ben je in het echte leven geen goede vader of moeder" mocht je dat zijn. !!!
 
Laatst gewijzigd:
....een week maar? Positieve gedachte Dre :)
 
Waarom wel? Het is iets tussen forum en lid. Al de rest is ramptoerisme.
 
Als iemand gedeactiveerd word zal er wel een reden voor zijn...
Volgens mij is alles ook gewoon na te lezen.
 

Attachments

  • admin.jpg
    admin.jpg
    24 KB · Bekeken: 82
Heheh, nou nee :D

Dat lukt ook niet, ik ben geen beheerder.
 
ik heb fjoesz en raphie ook al een tijdje niet gezien :?
 
gelukkig worden de mensen niet gedeactiveerd, alleen het account...
 
Ik spreek Fjoesz nog bijna dagelijks, Uit eigen keuze gebruikt hij zijn volledige energie nu voor een hoger plan.
Raphie mag na wat gepeperde uitspraken ,een tijdje op de strafbank meekijken .

......Het is iets tussen forum en lid. Al de rest is ramptoerisme.

Precies.
 
Fjoesz woont in de chatbox namelijk, en Peter ook namelijk.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top