Zoe Stopt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
Lid sinds
30 oktober 2001
Berichten
3.945
beste mensen,vrienden, muziekanten,

ik stop ermee mee met de muziek
ik heb er lang plezier van gehad maar de beste tijd zit er op
ook stop ik met reperaties van studio apperatuur en synthesizers
ik weet het dat vele van jullie er niet blij mee zullen zijn maar het is zo
ik wil er om persoonlijke redenen er niet verder op in gaan waarom ik stop DUS BIJ DEZE sta ik niet op posts te wachten van waarom ik stop duidelijke taal lijkt me
ook zal ik dus geen reperaties aannemen en proberen de klussen die ik nu nog heb af te maken

voordat ik alles te koop aanbied op internet en ebay.com heb ik eerst de mensen op mijn mail adressen de 1 keus gegeven om wat te kopen
als 2de zijn de forum leden aan de beurt dat zal van af dinsdag ingaan en zullen de prijzen erbij worden gezet dus forum leden kunnen van af dinsdag reageren tenzij er een persoonlijke email is verstuurd

voordat jullie verder lezen een korte beschrijving van de spullen
de apperatuur is bij mij thuis altijd goed onderhouden geweest en word bij verkoop nogmaals getest bij het bij zijn van de evt kopen
de spullen worden geleverd met een netsnoer en handleiding in nederlands of engels
alle spullen werken op 220V
evt foto's van de apperatuur kan ik je via mail verzenden

lees onder aan deze mail de voorwaardes van de verkoop


hier onder vind je een lange lijst met wat te koop staat met de prijzen erbij

als eerste bied ik mijn complete reperatie set aan incl onderdelen daar zit bij:

1x hameg oscilloscoop HM203-6 dubbel straal 20MHZ
1x soldeerstation velleman incl desoldeer spullen
complete set met onderdelen waaronder veel van roland,korg,arp,moog,oberheim,alesis etc etc etc
deze onderdelen zijn een fortuin waard omdat ik veel heb wat wereldwijd niet meer verkrijgbaar is
daarbij zitten nog eens 3 dozen vol ic's en chips waaronder 40 SSM chips met een losse marktwaarde van 40€ ps
ook heb ik nog een voorraad met de bekende AHA80017A chips hier liggen die normaal voor 75€ over de toonbank gaan daarnaast heb ik ook nog wat defecte modules en synths aan bij deze set
ook krijg je daarbij alle schema's en manuals die het compleet maken
er zitten zeldzame schema's bij die op ebay als voor minimaal 50€ worden geveild
om het helemaal compleet te maken geef ik ook mijn adressen boekje vrij van reperateurs,contactpersonen en bedrijven aan waar ik altijd me inkopen heb gedaan
het is wel een vereiste dat je redelijk engels kan spreken en schrijven om met deze mensen te comuniceren
ook zal ik je begeleiden en voorstellen bij deze mensen als je deze complete set koopt
dit was maar een klein voorbeeld voor meer info kan je me ff bellen of kom langs



en nu de studio apperatuur

1x soundcraft ghost tafel 24-8-2 console met meterbrug en voeding 19"in goede staat
1x emagic amt8
1x novation basstation V1 maar met eprom versie2
1x waldorf pulse V2.01
1x roland JV1080 met doos
1x yamaha TX81z
1x clavia NORDRACK2
1x roland MKS30 +pg200 programmer
3 x patchbay berhinger incl patchkabel 30cm
1 x akai s3000xl 32mb incl adaptec 29040 scsi kaart en kabel
1x alesis midiverb 3
1x alesis quadraverb+
1x alesis 3630 compressor limiter
1x lexicon mpx100
1x drawmer MX30 compressor limiter
1x korg polysix als nieuw volledig nagekeken en gecalibreerd
1x roland juno 60 volledig nagekeken en gecalibreerd
1x yamaha AN1X va synths
1x ppg wave versie 2.3
1x ensoniq DP4 effectenbak
1x strate gate
4x keyboard standaard
2 x 19 inch rack incl toebehoren (zwart)
1x alesis servo 260W amp
setje absolute 2 monitor speakers
2x technics SL1210mk2
1 x dateq apollo
en dan nog een stuk of 1400 12"platen
aangezien ik geen lijst van de platen heb kan je gerus langs komen om te kijken welke je wilt hebben en ik kan je meteen de waarde van de plaat aangeven
1x hele grote box met kabels (word als laatste verkocht aangezien ik ze nodig heb voor de kopers die hun spullen willen uittesten)
en als laatste maar dan als echt alles verkocht is komen er nog 2 computers voor de verkoop
het gaat om een pentium 400 en 550

bij deze bel of mail me als je ergens interresse naar hebt

voorwaardes verkoop

1)
de prijzen staan vast alleen bij aankoop van meer produkten kan er onderhandeld worden en voor de complete reperatie ruimte

2)
bij aankoop is terugname van het apparaat niet meer mogenlijk daarom mogen de instrumenten voor de aankoop volledig worden uitgetest door de evt koper
dus geen garantie

3)
ik ben bereid om de aankopen te verzenden alleen bij vooruitbetaling en daar worden de vervoerskosten en evt verpakking bij gerekend
ook hier geld geen garantie
de verzending zal via tgp post,ups of feddex verzonden worden aangetekend

4)
inruil van andere spullen niet mogenlijk ik wil harde euro's zien

5)
er word geen apperatuur vast gehouden voor een evt koper
WIE HET EERST KOMT HEEFT HEM
dus bij deze ik ga geen rekening houden met de wel niet mensen

6)
naar mijn inzien ben ik redelijk met mijn voorwaardes dus verwacht ik van de evt kopers dat ze zich ook zo opstellen
bevalt het mijn om een of andere reden niet om met jou zaken te doen dan zal ik dat ook eerlijk vertellen en waarom
maar dat zal denk ik niet voorkomen


groetjes wijnand
 
jammer wijnand, ik hoop dat je hier nog wel eens af en toe langskomt.
op de venlo-meeting liet je al een beetje doorschemeren dat je andere prioriteiten hebt... c'est la vie.
cyan circle fans zijn altijd geschikte personen :D

veel plezier met je vrouwtje en die kleine :luv:
 
veel succes in wat het ook is dat je gaat doen met al die tijd die vrijkomt! ;)
 
hoi Wijnand,

Jammer tehorem Joh,

Succes met wat je gaat doen.
 
Wijnand,

Ontzettend veel succes toegewenst met hetgeen je gaat doen en bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor iedereen in de scene!!:P :okdan:

David
 
Erg jammer om te horen. En ik sluit me bij al het voorgaande gezegde aan. :)
Maar het zal voor jouw vast een verstandige beslissing zijn.
Dus fijn voor je. ;)

Niet afhaken hier hoor. Dat willen we niet hebben.
Je houdt toch wel een synth achter de hand om afkickverschijnselen tegen te gaan? ;)

Succes met de verkoop.
Zit niets voor me bij wat ik kan betalen maar toch een mooie verzameling gear.
 
Jammer dat je ermee stopt, maar ik hoop dat je in de toekomst ooit nog weer eens het plezier in het maken van muziek terug zult vinden... veel succes toegewenst!

*tip*
Hou een favoriete synth met klavier in eigen bezit zodat je altijd gewoon eens wat kunt spelen als je ineens toch nog zin krijgt... zonde als je ineens helemaal niks meer hebt lijkt mij...
 
Veel succes verder!!
 
Top wat je voor veel mensen gedaan hebt!

Veel plezier en wellicht tot ziens!
 
succes met je nieuwe leven!
and lots of fun.


hmm, misschien moeten we in plaats van een "introductie-threads" categorie ook een "afscheids" categorie maken hier?


greetz

cloudy
 
He Wijnand,

Veel succes en geluk toegewenst met wat je verder gaat doen, gebrek aan enthousiasme zal bij jou geen probleem zijn. Ik ben nog steeds erg content met mijn PolySix:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Groetjes Synthfreak

P.S. Ook veel succes toegewenst van mijn Vriendin
 
Life is just all about making choices...

Wijnand bedankt !!

Veel succes met alle andere dingen die je gaat doen !

een welgemeende groet,

equate.
 
Tjezus, kom ik net terug van vakantie en dan dit....:(
Ik spreek je , drinken we een :biertje:
Respect:halleluja

Michael.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top