[synthpop] High Maintenance, jx8p, moog little phatty

Maurice_1983

I eat wavetables
Lid sinds
12 juni 2002
Berichten
1.565
Locatie
[amsterdam]
Hey forummers,

Deze demo heb ik vandaag aan gewerkt samen met de bassist uit mijn band. Het song idee is van hem, en daar zijn we vandaag op door gegaan. Voor het eerst hebben mijn hardware synths (jx8p, little phatty) een plekje gekregen in een productie!!! Het is nog lang niet af, maar hij staat goed in de steigers. Comments worden erg gewaardeerd. Thanks!

 
Hoi, totaal niet orgineel maar het luistert lekker weg!
Misschien nog net iets meer expressie? :S
 
Hey, kun je aangeven in welke partijen en welk moment jij expressie mist? Of mist er nog een partij (bijv. zang of sax) die de expressie zou kunnen toevoegen?

thanks voor de comment
Nee, dat ga ik niet aangeven, dat is aan jullie. Maar idd ga ergens even "los"! :-)
 
Ik vind hem cool.
 
Hey, leuk dat jullie die elementen eruit halen. Ik ben zelf echt idolaat van die Amerikaanse funk/pop sound uit de 80's. Minimoog's, DX7, etc.. En alle nieuwere echo's daarvan (Chromeo, Bastian). Nu nog een snufje originaliteit toevoegen, ik ga mijn best doen. Er iig een catchy hook in het refrein. Een talkbox ga ik zeker mee aan de slag. En persoonlijk kan ik erg slecht tegen de afwezigheid van een sax-solo ala Sanborn.

Thanks voor de positieve comments, dat gaat zeer zeker helpen om de track af te gaan maken.
 
Hey, leuk dat jullie die elementen eruit halen. Ik ben zelf echt idolaat van die Amerikaanse funk/pop sound uit de 80's. Minimoog's, DX7, etc.. En alle nieuwere echo's daarvan (Chromeo, Bastian). Nu nog een snufje originaliteit toevoegen, ik ga mijn best doen. Er iig een catchy hook in het refrein. Een talkbox ga ik zeker mee aan de slag. En persoonlijk kan ik erg slecht tegen de afwezigheid van een sax-solo ala Sanborn.

Thanks voor de positieve comments, dat gaat zeer zeker helpen om de track af te gaan maken.

Dat van die talkbox staat al jaren in mijn onderschrift :) Desalniettemin altijd een goed idee natuurlijk :)
 
Back
Top